K
k203n
Guest
dit lijkt me een leuke heli, maar is deze ook geschikt voor beginners?
en hoeveel mag het kosten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
k203n zei:dit lijkt me een leuke heli, maar is deze ook geschikt voor beginners?
L4nc3r zei:Kan iemand mij zeggen of het bij deze heli ook mogelijk is om de bijgeleverde zender te veranderen zodat de gas met de rechterstick te bedienen is? Met de linkerstick zou ik dan vooral willen links/rechts leunen en vooruit/achteruit leunen. :roll:
Is dit mogelijk met de bijgeleverde zender, anders zal ik moeten zien voor een andere heli, want ik vlieg niet met gas links :lol:
L4nc3r zei:Wel, als het omschakelen net zo moet gebeuren als in elke zender, is het zeker geen probleem
Ik heb wel al eerder zo'n veertje verwisseld van plaats![]()
zoals ik al eerder zei is het meer als alleen het van plaats wisselen van een veertje.Rover zei:het meest lastige is nog het van rechts naar links verplaatsen van het kunsttof plaatje wat de middenstand van de stick bepaald
L4nc3r zei:Ok, kheb vandaag van 4RC.NL dus een mail teruggekregen dat de Walkera Dragonfly 04 niet meer leverbaar is, dus kies ik voor de Esky Honey Bee FP (daar heb ik toch ook al goeie commentaar over gehoord) dus ik hoop dat het ook een goede is :lol: