Dutch Tamiya Challenge 2012

Was foutje van mijn kant:oops:
Dacht dat het al vrijdag was...Silly me.
Als je met BV een M03 rijd dan kun je voor met de A-slicks rijden en achter met de M-grips met zachte spons insert.
Voor knetterharde insert.
Dit zorgt voor een iets grotere voorband en daardoor iets hogere top snelheid plus de banden slijten erg mooi egaal af zonder groeven.
Dus mocht je nog een M03 hebben of een andere FWD M-chassis kun je eens die setup proberen.
Witte springs voor en rood of geel achter.
Ging perfect op MRM

mvg Roy

...Als je met BV een M03 rijd dan kun je voor met de A-slicks rijden, en achter met de M-grips met zachte spons insert.
Voor knetterharde insert.....mvg Roy

@Roy...en andere....Het reglement staat dit niet toe volgens mij, de A-slick is een toevoeging aan het bestaande reglement, je mag hiermee dus niet combineren.

Het is dus voor de FWD;…. M-grip, standaard D-60 band in welke combinatie dan ook,…of rondom A-slicks…..!!!

Voor de RWD;…. standaard D-60 of M-grip Front, Rear; standaard D-60, M-grip of S-grip (rondom S-grip is niet toegestaan),…. of rondom A-slicks….!!!

Bugger....:(
Ik dacht dat je wel mocht experimenteren met verschillende banden combinaties als het maar de voorgeschreven banden waren.
Ach ja zo zie je maar als je een klasse niet rijd iemand anders je ffies met de "neus" op de regels wijst;)

mvg Roy

Bugger....:(
Ik dacht dat je wel mocht experimenteren met verschillende banden combinaties als het maar de voorgeschreven banden waren.
Ach ja zo zie je maar als je een klasse niet rijd iemand anders je ffies met de "neus" op de regels wijst;)

mvg Roy

Gek genoeg is dit ook niet terug te vinden in het (geschreven) reglement 2012, terwijl dit wel aan mij zo is uitgelegen en toegezegd. Bij navraag naar aanleiding van het niet vermelden in het reglement, heeft men mij dit nogmaals op het hart gedrukt, dat het rijden met de A-slick een “aparte toevoeging is aan het bestaande reglement”. Ik wilde nl rondom S-grip gaan rijden, hiermee had ik al geëxperimenteerd, dit rijd aanzienlijk beter op de M-06, dan de overige combi’s, helaas pindakaas voor mij….!!!

Even ter info inzake de inschrijvingen:

Mocht je vergeten zijn om je op tijd in te schrijven of kom je er pas later achter dat je toch mee kan doen kan ik jullie vertellen dat MRM een zeer soepele wedstrijdleidster kent :D

Als je dus te laat bent met inschrijven kan je vrijdag 's avonds (nadat de inschrijving op myrcm gesloten is) nog wel een mailtje sturen met je inschrijving naar modelracingmidland@hotmail.com onder vermelding van "inschrijving DTC" of je kan je op de zaterdag aanmelden op het circuit (dan is onze wedstrijdleidster ook aanwezig).

Dit even ter info.

Groetjes René

De inschrijfformulier is tot vanavond 22:00 actief.
Daarna is het niet meer mogelijk om je via MyRCM in te schrijven voor de 1ste race.
De mensen van Lelystad moeten ook op tijd de gegevens hebben om alles in te vullen.

Gek genoeg is dit ook niet terug te vinden in het (geschreven) reglement 2012, terwijl dit wel aan mij zo is uitgelegen en toegezegd. Bij navraag naar aanleiding van het niet vermelden in het reglement, heeft men mij dit nogmaals op het hart gedrukt, dat het rijden met de A-slick een “aparte toevoeging is aan het bestaande reglement”. Ik wilde nl rondom S-grip gaan rijden, hiermee had ik al geëxperimenteerd, dit rijd aanzienlijk beter op de M-06, dan de overige combi’s, helaas pindakaas voor mij….!!!

Schijnbaar is hier een misverstand.

Ik zal het 1 keer duidelijk (proberen) uit te leggen:
Het reglement is heel duidelijk.
Alleen de banden genoemd in het reglement zijn toegestaan.
Alleen voor de S-grip band geldt dat deze alleen gebruikt mag worden op de achterwielen van een M04 en M06!

Alle ander combinaties zijn dus toegestaan.

Per heeft dus een extra setje compound beschikbaar voor zijn RWD ten opzichte van de FWD's ;)

Grt,
Michael

Even ter info inzake de inschrijvingen:

Mocht je vergeten zijn om je op tijd in te schrijven of kom je er pas later achter dat je toch mee kan doen kan ik jullie vertellen dat MRM een zeer soepele wedstrijdleidster kent :D

Als je dus te laat bent met inschrijven kan je vrijdag 's avonds (nadat de inschrijving op myrcm gesloten is) nog wel een mailtje sturen met je inschrijving naar modelracingmidland@hotmail.com onder vermelding van "inschrijving DTC" of je kan je op de zaterdag aanmelden op het circuit (dan is onze wedstrijdleidster ook aanwezig).

Dit even ter info.

Groetjes René

Zo dat is inderdaad een soepele wedstrijdleiding.
Ik ben strenger gewend ;)

De inschrijving op MyRCM is inderdaad tot 22:00 geopend.
Daarna zal je een aardig mailtje moeten sturen naar Rene :)

Hoi Hugo,

Ik neem aan dat Maaike vanavond na tienen dan de inschrijvingen van jou krijgt (of in ieder geval zaterdagochtend voor 08 uur)

Zij zal morgenochtend op het circuit namelijk de indeling al maken en zij heeft dan voor die tijd de inschrijvingen nodig.

Mocht er dan achteraf nog iemand bij komen is het voor haar erg makkelijk om diegene toe te voegen.

Groetjes René

ik stuur vanavond alle gegevens van de mensen die zich hebben ingeschreven naar de mail account van MRM.
deze zullen in PDF zijn.
komt goed.
maar kan dit pas na 22:00 uur doen.

Schijnbaar is hier een misverstand.

Ik zal het 1 keer duidelijk (proberen) uit te leggen:
Het reglement is heel duidelijk.
Alleen de banden genoemd in het reglement zijn toegestaan.
Alleen voor de S-grip band geldt dat deze alleen gebruikt mag worden op de achterwielen van een M04 en M06!

Alle ander combinaties zijn dus toegestaan.

Per heeft dus een extra setje compound beschikbaar voor zijn RWD ten opzichte van de FWD's ;)

Grt,
Michael

@Michael, oke bij deze is het misverstand bij mij is nu uit de lucht, ondanks ik toch echt een andere "officieele lezing" op mijn mail heb staan......maar goed, ik heb nu alles in huis wbt de verschillende combinaties....:p

Laatst bewerkt:
Gaat lekker zo de laatste uurtjes.
Zitten al bijna op 40 inschrijvingen.
Wordt een gezellige boel bij de eerste DTC.

Morgen gaan Alex en ik even rijden bij MRM.
Alvast effe wennen aan het buiten rijden :)

Ben heel benieuwd hoe de baan er nu bij ligt met de nieuwe curbstones.

Ook dit jaar met de F104 rijden.
De F103 mag eindelijk met pensioen ;)

Tot zaterdag of zondag!

Grt,
Michael

39 inschrijvingen.
das dus niet verkeerd zou ik zo zeggen.
hiervan zijn er een aantal bij die 2 klassen willen rijden.

als het weer nu ook nog ff mee gaat spelen, kan en zal het een mooie 1ste DTC wedstrijd gaan worden voor jullie.

Klopt, ik ben zelf 1 van die dubbele inschrijvingen;)
Laten we het hopen dat het gewoon droog blijft, dat is het belangrijkste.

mvg Roy

Tuurlijk.
We moeten altijd van het positieve uitgaan.
Des te meer lol heb je dan.
Ik zit de zondag op de MACH een race te doen. daar gaan we altijd van droog uit ahahah
en morgen ff naar Groningen, om te kijken of het daar, tijdens de 1ste Promo race, men ook in het droge kan gummen.
:-)

Back