Dutch Tamiya Challenge 2013

hoi ook ik ben naar 6 jaar weer begon en lees hier over wedstrijden waar kan ik vedere info vinden over hoe en waar er wedstrijden zijn ben echt heel nieuwgierig hier naar

Hallo John,

Je kunt informatie vinden op de site van Rapid hobby import.
Ook staat daar de kalender op voor de wedstrijd data's en alle technische regels e.d.

Mvg Roy

hoi ook ik ben naar 6 jaar weer begon en lees hier over wedstrijden waar kan ik vedere info vinden over hoe en waar er wedstrijden zijn ben echt heel nieuwgierig hier naar

Ook via facebook kan je de Dutch Tamiya Challenge volgen.

We hebben ook een nieuwe website: www.tamiyacup.nl
Deze moet nog een beetje gevuld worden maar er staat al het een en ander op.

Grt,
Michael

Inderdaad, de nieuwe website is top! Maar op de kalender staat dat de BE-NL finale 8 september wordt verreden, maar vandaag werd in Lelystad gezegd dat dit 15 september is. Welke datum is het? (ik hoop de 8e, want de week erna kan ik niet :-( )

In mijn agenda stond de BE-NL "onder voorbehoud" op 8Sept, ik zie nu in de agenda bij de Baanbrekers, dat het kennelijk/uiteindelijk 15Sept geworden is!!

tamiya_finale_2013.jpg

Vorig jaar waren er 2 inschrijvingen, dat veroorzaakte alleen verwarring :)

Dus denk dat het verstandig is om het bij 1 inschrijfplaats te houden.
Dit zal dan de Belgische site zijn.
Deze hebben de inschrijving al geopend.

Kijk op TamiyaCup
Dan bij het knopje kalender zie je de wedstrijden en de inschrijvingen.

Grt,
Michael

Zo, ook maar ingeschreven :P
Mini en Formule 1. Was de laatste keer in Lelystad toch wel erg leuk :-)
Zie dat er al 18 inschrijvingen zijn, alleen in de lijst staan er nog maar 9, moet nog even bijgewerkt worden denk ik....

Zie dat er al 18 inschrijvingen zijn, alleen in de lijst staan er nog maar 9, moet nog even bijgewerkt worden denk ik....

Klopt, er zit in dit systeem wat vertraging. Een nieuwe inschrijving wordt wel direct meegeteld, maar de naam moet handmatig toegevoegd worden.

Zo, ook maar ingeschreven :P
Mini en Formule 1. Was de laatste keer in Lelystad toch wel erg leuk :-)

Ted,

nog geen inschrijving van jou ontvangen op onze site?

Back