Schokbreker olie is meestal veel dunner dan diff olie. Voor diff olie heb ik je ook dat soort flesjes. Daar kan elke modelbouwwinkel wel aan komen. Ruud
Dan zit het wel goed, het is idd 'honing'. Rest de vraag, vet of olie?... of maakt het om te spelen eigenlijk geen verschil? Greetz!
Olie...rijdt veeeeeel beter als vet. 50.000 voor en 30.000 achter deed het bij mij goed, shocks had ik 70wt (800 cps)
Ok, de 2 ebay diffs worden gevuld met olie.. Vanmiddag even testritje gemaakt met de standaard schokdempers maar gevuld met 50wt olie. Dit geeft toch al aardig wat verschil. Op mijn speelterrein knalt de achterste skidplate iets teveel en te hard tegen de grond bij de landing. De dikkere olie helpt dus wel en ik denk dat als ik een maatje hardere vering achteraan steek dat ie goed staat. De kleurencode vind ik wel ergens want de standaard geleverde blue/silver veren zijn dan weer te hard. raakt niets grond meer en gaat te snel over de kop bij korte bochten. Nu heb ik ook gemerkt dat ik om goed te zijn na elk batt pack minstens 1 van de voorste pivot ball cups moet bijdraaien omdat er altijd minstens 1 teveel speling heeft. Hebben jullie dat ook? en kan ik er iets aan doen? Achteraan zit de True track ophanging en deze heeft dit probleem helemaal niet... En natuurlijk heb ik ook weer iets stuk gereden na een mislukte voorwaartse flip. De spoiler heeft eerst in het gras gebeten en de bevestiging aan het chassis is afgebroken. Body mount 5314. Het stukje dat tussen het chassis en bulckhead schuift met 3 schroeven.. Heeft hier iemand een upgrade van? ik vind aluminium terug maar helpt het ook? want ik vervang liever dit stukje dan het probleem door te schuiven naar een ander onderdeel om de klappen te vangen. Greetz!
Die pivot ball cups kan je een KLEIN drupje seconde lijm op doen. Seconde lijm is een soort locktite voor plastic(en je kan er ook heel goed door gedraaid schroefdraad in plastic mee repareren)
nee, dan loopt het overal heen. je kunt beter gewoon een druppel op de schroefdraad laten vallen, en dan de kogel er in draaien. smeert niet zo, en verdeel je het meteen mooi rondom de pivot ball.
Wie heeft er ervaring met de Traxxas telemetry, ik heb de docking base op de zender zitten. Hierbij gebruik ik een Iphone 4, nu komt er binnen kort een Iphone 5... gaat dit werken op de docking base. Uiteraard zal er een verloop tussen moeten, maar werkt alles gewoon. Bij sommige sound docking stations werkt het (nog) niet.
Beste is om traxxas even te mailen , denk dat er nog weinig gebruikers zijn met de telemetry functie , laat staan met een iphone Suc6
Te Koop:4nieuwe Proline Badlands 3.8 banden met 4 traxxas chrome velgen voor E-Revo Brushless bbrushless. Nog nieuw in verpakking en mag weg voor 70€ + verzendkosten. Voor foto privebericht en dan mail ik hem door. Mvg
Mooie Kever! Ik heb zelf al een paar keer een speciale kap willen hebben maar aan de frequentie van de bodyrolls te zien wacht ik toch beter nog even... Helaas net een nieuw setje Harakiri's besteld, anders had ik de badlands overgenomen... ze staan al zo lang te koop Zijn de banden al verlijmd? Greetz!
Idd. Ze staan al tijdje te koop. Had ze besteld maar problemen met levering en tegen dat ik ze had, was mijn Revo al verkocht. Vandaag kwam ik ze tegen en besliste om nog eens te posten. Ze zitten nog in gesloten verpakking en nog niet gelijmd. Ze zijn zoals je ze koop in de winkel.mvg
Antwoord van Traxxas. Hello The i-Phone 5 will work with the TQi docking base so long as you have the adaptor from Apple Lightning to 30-pin Adapter - Apple Store (U.S.). The adaptor pushes the iPhone out a bit though and the first clamp does not make contact with the phone body. Best regards, Steve Lindholm Traxxas Customer Service
Heeft er iemand tips and tricks voor het links wegtrekken bij volgas geven? De google antwoorden zijn soms tegenstrijdig dus hoop ik hier de goede tip te vinden? Greetz!
Dat heeft mijn revo ook. Heb de allignment van de banden gefixed. Moet nog ff uitproberen of dat het ook echt heeft opgelost. Maar daar kun je naar kijken dus
Heeft iemand ervaring met de nieuwe proline "series 40"? de variant met de traxxas beads to be specific... Heb net een setje gescoord op het forum maar de foams lijken me wel heel erg groot die er bij zijn geleverd, e zijn anderhalf keer breder dan de band en dat levert een soort van holle vorm op waarbij hij voornamelijk op de buitenkant zou reiden. Nou is dit mogelijk ten dele omdat ik geen traxxas bead velgen er bij heb gekregen (had beter moeten kijken maar de banden waren als nog erg goed koop dus das prima)... Je moet Roadrages nogsteeds tapen neem ik aan? die waren altijd nogal van het uitrekken als ik me herriner?