E-REVO topic

ligt er aan hoe je de accu's aansluit. de MMM die via traxxas geleverd word heeft 2 kabels er aan zitten, de losse MMM ragelaar heeft 2 6mm female contacten er aan zitten.
dus je kunt alle kanten op.

dus voor alle duidelijkheid

die via de E-revo is in serie met 2 connectors
en los kan je via 1 connector aansluiten = parallel dus

welke MMM regelaar dan ook, er komen maar 2 accu draden uit. Traxxas levert met 2 stekkers in serie. Maar dat is net zo makkelijk om te bouwen naar 2 stekkers parallel. Moet je wel de basis soldeer vaardigheden beheersen natuurlijk.

Waar waren de revo rijders bij de rally cup in Eindhoven? .Er zouden er 4 ingeschreven zijn, sta ik daar in m'n uppie.

Inschrijven = komen..

Toch?

Ik vond 200km enkele rit voor 3x 7minuten rijden niet echt de moeite waard. als het dichter in de buurt is/was zou ik wel komen. (met 2~3 extra revo rijders.)
of heb ik hier nu een verkeerd beeld over hoe lang je kunt rijden?

Ik vond 200km enkele rit voor 3x 7minuten rijden niet echt de moeite waard. als het dichter in de buurt is/was zou ik wel komen. (met 2~3 extra revo rijders.)
of heb ik hier nu een verkeerd beeld over hoe lang je kunt rijden?

Als ik het me goed herinner 3 x kwalificatie. 2 x finale...of andersom:mrgreen:

Dat je er niet op inschrijft, kan ik begrijpen. Zou het zelf ook geen 2e keer meer doen. Maar als je eenmaal hebt ingeschreven, dan ga je toch?

Er waren 2 kwalificatie groepen voor de rallycars, 1 groep SCR, en 1 groep unlimited.
3* kwalificatie, 2* finale.
Rijtijd was naar mijn idee ook véél te kort. Ben je net lekker in je ritme, is het alweer over.

Ook ervaringen uitwisselen hoort bij de hobby..toch? Evenals baaninzetten Zo'n dagje is zo voorbij als er een gezellige club rijders is...Maar idd..vrij korte rijtijd.

Ik heb me prima vermaakt hoor, daar niet van. Vond het heel leuk om de rallycars over de baan te zien gaan. Die hoorde daar thuis. De overige, waaronder mijn revo waren wel enigzins misplaatst. Daar zou gewoon een eigen toernooi voor moeten komen. Wellicht kunnen we aanhaken bij de Short course competitie voor de slashes, alhoewel ik een skatebaan geen warm hart toedraag als track...

Kan ik wel op jullie aanwezigheid rekenen op 13 december in Purmerend? Dat is volgens mij de baan in NL voor de ERBE. (ik hoop dat ik de vrienden uit Almelo daarmee niet op de kast jaag, maar ja, Almelo ben ik nog niet geweest)

dat bedoel ik. ik bedoel, voor het informatie omwisselen, hoeft ik geen 400km te rijden hoor. (daarvoor hebben ze gelukkig het internet uitgevonden. :) )
Als ik al erg ver moet rijden voor zo'n evenement, dan wil je ook rijden.

ach ja.. Ik wil in ieder geval kijken of ik aan 1 wedstrijd mee ga doen. lijkt me wel leuk voor een keer. maar dan moet het wel enigsinds in de buurt zijn.

en anders toch maar een Revo-Meet opzetten of zo. (gewoon in provincie Utrecht of Flevoland. lekker centraal, dus voor de meesten goed te berijken dan.)

@Bricks: Een klasse voor de Revo in de SCC...Tja misschien eens opperen in het betreffende topic.(of bedoelde je in de Rally Cup?)

Ken de (tapijt?) baan in Purmerend niet, maar de baan van de MVB in Bergschenhoek is "echt" offroad..

@Klamath: Wellicht voor jou ook een leuke optie. En gezellige sfeer..Je moet er toch een beetje een "dagje" van maken. Ongeacht de rijtijd:mrgreen:

Laatst bewerkt:
hmmmm,... Op de baan van de MVB wil ik ook wel een keer rijden. lijkt me alleen een beetje krap op sommige plaatsen voor 1:8, of lijkt dat maar zo?

E-Revo, E-Slayer, Slash en Muggy uitlaten, haha. :)

Ach, throttle op 30% zetten, dan wordt het misschien wat op MVB. Baan is verder erg smal voor revo's. (revo's waren er niet voor niets, niet ingedeeld op de traxxas day's).

Purmerend is kunstgras, maar rijdt met uitzondering van het wegspuitende zand wel echt "off-road"

@RCW, revo klasse en rallycup lijkt me eerlijk gezegd niet echt goed bij elkaar passen. Rallycup hoort echt bij de subaru's etc. (weet niet welke auto's daar onder de kap zaten). Om met revo's met die uitstekende wielen en het lompere gewicht, goed te kunnen racen vraagt gewoon meer ruimte.
Revo's horen meer thuis op de banen van de truggy's.

Back