Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
binnen 8 dagen? dat is snel. Bij banggood besteld neem ik aan? Welk warenhuis dan want ik neem aan dat ze niet binnen 8 dagen vanuit china in nederland zijn toch?heb hem alleen de quad gekocht ( 120 euro). heb daar geen extra kosten aan gehad. werd netjes na 8 dagen bij mij aan huis bezorgt.
zodra ik antwoord heb over jou andere vragen hoor je het.
Oh dat is super snel dan. Ik bestelde laatst iets bij Gearbest vanuit het europe warehouse (UK warehouse) en dat duurde 8 dagen. Als ik iets uit china bestel moet ik meestal 2 tot 3 weken wachten. Misschien omdat je order duurder was dat het daarom sneller gingja via banggood bestelt envolgens de tracking site kwam het gewoon uit china.
Die snap ik niet helemaalHuh? Dan is het snel afgelopen met modelvoertuigen, tenzij je alles in Nederland koopt wat 3x zo duur is
Jup, alleen is dan alles wel 3x zo duurDie snap ik niet helemaallipo's kan je dan toch gewoon in nl kopen of bijvoorbeeld HK eu warehouse ?
Je betaal ongeveer een euro meer dan in cn .Jup, alleen is dan alles wel 3x zo duur
Ja als ik hele dure dingen koop (boven de 50 of 100 euro) dan haal ik het uiteraard bij het EU warehouse van gearbest bijvoorbeeld. Maar goedkope dingen betaal je geen invoerrechten of douanekosten over dus die haal ik gewoon zo goedkoop mogelijk uit china via banggood of zoEn geen invoerrechten en btw
Heb je het over de Quanum Falcon? Die heb ik toevallig besteld, zo'n 2 weken geleden. Volgens track&trace is hij 2 dagen geleden in Nederland aangekomen, dus ik zal mijn bevindingen over het framepje delen.Ja indien mogelijk koop ik alles in de EU warehouse. Banggood heeft ook een UK warehouse, helaas net als HK ook niet alles op voorraad daar.
on topic: Met de komst van de Falcon, is deze racer nog steeds aan te raden?
Heb je het over de Quanum Falcon? Die heb ik toevallig besteld, zo'n 2 weken geleden. Volgens track&trace is hij 2 dagen geleden in Nederland aangekomen, dus ik zal mijn bevindingen over het framepje delen.