Een Statenjacht

Hier zijn we de komende tijd wel zoet mee.
20220807_101156.jpg
20220807_101212.jpg

:) bij de eerste foto dacht ik " wat gaat ie nu doen met de zware eiken balk in de hut"
bij de 2de foto ging het lichtje aan :)
gaat netjes worden daar binnen.

Dit worden weer prachtige ramen Mees, en ik heb zo het idee dat als de inrichting van de hut klaar is, dat onze ogen ook weer steeltjes staan. :worship::worship:

Mooi aan het worden hoor, lijkt me inderdaad erg veel werk, om alles van fineer te voorzien, denk hierbij vooral aan al die pas stukjes die je moet maken,
Valt me alleen één ding op, maar misschien hoort het ook zo, maar is er een reden dat de plankjes aan de rechterkant scheef zijn gezet ten opzichte van de linkerkant ?.

CF2E3EF7-8AB5-48F0-AFFC-3E4568A5DEC0.jpeg

Valt me alleen één ding op, maar misschien hoort het ook zo, maar is er een reden dat de plankjes aan de rechterkant scheef zijn gezet ten opzichte van de linkerkant ?.

Bekijk bijlage 505967
Lastig al die eksterogen hier;)
Je hebt gelijk, maar als ik de driehoek er op zet is het verschil niet meer dan 1mm. Dat ga je straks vrijwel niet terug zien. Wat gelijk iets anders aangeeft...............je gaat het bijna helemaal niet meer zien. Toch maar een paar openslaande deuren monteren

Back