Waarvoor de twijfel, ik schiet je niet af hoor... ;-) Ik heb er goed over nagedacht (althans dat hoop ik) maar ben geen fan van branstof. Ik ben enigzins wel verbaast wat 4c verschil uitmaakt, je hebt een goede keuze gemaakt. (ik heb jouw draadje in de gaten gehouden)
Ik heb een 2 weken geleden gesleept te Boxmeer, Ik had 3 accu's bij en kwam daar net mee uit. 6 accu's voor het sleepwerk zou comfortabel zijn, maar die heb ik op dit moment niet. 6 lipo's (of setjes) is voor de toekomst wel het minimum. Ik heb die dag wel de hele dag gesleept en dat was echt heel gaaf. (12 tot 13 of sleeps)
Verder heb ik serieus nagedacht om over te stappen op branstof. Zolang je brandstof hebt kan je slepen, maar ik vind het gebeuren er omheen (de brandstof, tanken, starten, poetsen en niet te vergeten het geluid) niet aantrekkelijk. Over het onderlinge vermogen ben ik niet bang meer, dat is te verwaarlozen. Het laden zal de beperkende factor zijn.
Als ik op brandstof overstap wil ik vanaf 50cc gaan slepen... Het zal ook wel zo zijn dat het branstof gebeuren onbekend is voor mij, maar op de een of andere manier trekt het niet....