Ja dat gas terugnemen dacht ik ook in het begin..
Zogauw mogelijk de motor uit zodra het drijgt fout te gaan echter zonder motor vermogen gaat het in ieder geval fout. Terwijl als je op zo'n moment toch vol gas durft te geven gaat het vaak nog net goed.
Ik moet toegeven dat de laatste tijd de meeste schades wat groter zijn omdat ik gewoon vaak veel te hard vlieg en dingen probeer te doen waar ik gewoon niet aan toe ben.
Mijn hele leercurve heb ik daar al last van. Gewoon verstand op nul en doorgaan tegen beter weten in. Ik weet dat mijn laatste 4 a 5 schades gewoon komt omdat ik zo lang door vlieg dat mijn concentratie weg is en dan maakt de king in eens een rare beweging en crash......
Maar ik sta dan ook al enige tijd bekend als brokken piloot.
Overigens denk ik dat mijn neven kosten als lipo's en electronica toch nog ver boven de vlieg kosten zijn.
Mijn Bladen krijgen vaak nog een 2e en 3e leven.. Mijn feathering shafts zijn onder tussen wel 5 a 6 keer recht gebogen net als de hoofd as.
benno
Zogauw mogelijk de motor uit zodra het drijgt fout te gaan echter zonder motor vermogen gaat het in ieder geval fout. Terwijl als je op zo'n moment toch vol gas durft te geven gaat het vaak nog net goed.
Ik moet toegeven dat de laatste tijd de meeste schades wat groter zijn omdat ik gewoon vaak veel te hard vlieg en dingen probeer te doen waar ik gewoon niet aan toe ben.
Mijn hele leercurve heb ik daar al last van. Gewoon verstand op nul en doorgaan tegen beter weten in. Ik weet dat mijn laatste 4 a 5 schades gewoon komt omdat ik zo lang door vlieg dat mijn concentratie weg is en dan maakt de king in eens een rare beweging en crash......
Maar ik sta dan ook al enige tijd bekend als brokken piloot.
Overigens denk ik dat mijn neven kosten als lipo's en electronica toch nog ver boven de vlieg kosten zijn.
Mijn Bladen krijgen vaak nog een 2e en 3e leven.. Mijn feathering shafts zijn onder tussen wel 5 a 6 keer recht gebogen net als de hoofd as.
benno