Eindelijk zover; F450,F550 of Phantom

Dat is er niet als combi deal, wel alleen met Naza Lite + GPS voor €229
Naza V2 koop je meestal als set met GPS, nu €229
Ik heb zoiets van neem gelijk een Naza V2, altijd makkelijk als je nog een een octo gaat bouwen, bovendien werkt het lekker makkelijk samen met de Zenmuse.

simpel: ga voor F450 met naza

IS OM TE BEGINNEN !!!!

Er is toch helemaal niets mis met de naza…neem GPS er bij en je hebt gelijk een hoop plezier in het begin.

Alle andere opties zijn vaak lastiger….ik zeg niet dat ze gelijkwaardig of beter zijn.

ik zou voor de KK2.1 gaan, als je dan leert vliegen doe je het ook gelijk goed en heb je geen hulpmiddelen nodig zoals baro en GPS

F450 of de F550. Grote alleen is het verschil en 2 extra motoren? Verder kan je onder de F450 ook alles toevoegen als aan de F550? Voorlopig wil ik eigenlijk gaan voor een set met de Naza en GPS , maar vroeg me af of ik voor de Naza v2 of lite kan gaan als beginner en om in de toekomst een Zenmuse onder te hangen.

Onder de naza lite kan je wel een zenmuse hangen maar hij werkt dan niet. :confused:
Daarvoor heb je de v2 nodig.
Dus wil je in de toekomst een zenmuse dan ga je voor de v2. :yes:

Ok de Naza lite zet ik een streep door en nu is het kiezen tussen de F450 of F550.

Ik heb een zakenplan in gedachten dat je met drones echt geld kan gaan verdienen in het buitenland (minder concurrentie) Wat meer geld om te investeren is alleen nodig.

Voor naza v2 + gps zit je gemakkelijk aan 350 euro.
terwijl kk enkel 20 euro kost

Koop gewoon een KK2/KK2.1 , makkelijk beginnersboardje (ben ik ook mee begonnen en vlieg er nog steeds mee) als je later een gimbal wil, neem dan gewoon een Tarot, die is 2 keer zo goedkoop en is misschien wel beter dan de zenmuse, alleen iets ingewikkelder.

Koop gewoon een KK2/KK2.1 , makkelijk beginnersboardje (ben ik ook mee begonnen en vlieg er nog steeds mee) als je later een gimbal wil, neem dan gewoon een Tarot, die is 2 keer zo goedkoop en is misschien wel beter dan de zenmuse, alleen iets ingewikkelder.

Ja ga ik ook doen. Kan Tarot samen met KK :D ?

Even alles samen:
-F450 ARF kit
-KK board
-2200 mah 3s 40c
Turnigy 2200mAh 3S 40C Lipo Pack

-Lader
Turnigy Accucel-6 50W 6A Balancer/Charger w/ accessories

-Turnigy 9XR zender en ontvanger

Lijkt dit alles oké te zijn?
Hou lang zou ik met dit kunnen vliegen( en hoe lang zou opladen duren)?
Zou de stock arf motors de gewicht van camera+gimbal+fpv aankunnen?

bedankt!

Ik heb zojuist een top aanbieding gevonden:

DJI F450 ARF Kit + Naza M Lite + GPS Combo = voor 230 euro.
en
DJI F450 ARF Kit + KK board = 200 euro.

De eerste lijkt me toch een goede aanbieding, niet?

Ik hoop dat Turnigy 9X zender compitabel is?

Turnigy 2200mAh 3S 40C Lipo Pack, is dit goedgekozen btw; of kan ik nog hoger mAh voor meer flighttime

Back