Electrosleep meeting 6 september in Enkhuizen!

Johannes,

Ziet er zeer leuk uit, lekker nagenieten hier!!

@Bertus,
Is misschien wel een gat in de markt, een trillende vario :D
Maar ik denk dat het piloten vak er vreemd uitziet op een thermische dag

Leuke filmpjes Johannes, zeker met het commentaar van de piloten :D
Om de paar dagen een filmpje, en je kan een hele week plezier hebben van 1 dag vliegen 8)

Het is wel erg leuk dat electro slepen.
Moeten we meer doen.

Hier even de filmpjes op een rijtje van afgelopen zaterdag.

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha, hier is deel 4 :p

Ook deze aflevering is de moeite waard om te bekijken. :D

Johannes

Gek is dat ik ben heel de dag op het veld geweest volgens mij maar heb geen zwever met een V staart gezien.
Het is echt leuk om de dag van uit een ander gezichtsveld nog een keertje mee te maken.

Johannes weer een erg leuk filmpje.

Zaterdag geven ze perfect weer op.
Hopelijk kan ik dan weer ergens slepen al weet ik nu nog niet waar.
Het begint nu al weer te kriebelen.

Bertus doen We volgend jaar een vintage zweef en sleeptreffen op de ginkelse heide voor jou op zaterdag ergens in het voorjaar.

Bert je was zo druk aan het slepen, helaas heb ik geen kans gehad bij jou achter de Piper te hangen.. Maar dat kan altijd nog eens.

Bertus doen We volgend jaar een vintage zweef en sleeptreffen op de ginkelse heide voor jou op zaterdag ergens in het voorjaar.

Als we gezond mogen blijven en de piper nog heel is zal ik er dan graag zijn.
Ik waardeer het erg dat je het op zaterdag wil organiseren.
Een tussendoor is er wel een gladde landingsbaan?

@ Sander ja ik was op mijn manier erg druk.
Hopelijk komen er nog meer meetings waar ik kan/mag slepen.

Ik zet alle filmpjes weer even op de laatste pagina want het zal jammer zijn als iemand een filmpje mist.

Bertus het veld meet bij ons een 140 x 120 kort gemaaid gras omgeven Door heide zonder obstakels.
behalve een schrikdraad hek van een 70 cm om het veld heen. Dus plek zat :) .

Oke dat klinkt geweldig.
Ik dacht aan heide plantjes maar dat is dus fout het is een giga veld.

Nu weer on topic verder;)

Nu weer on topic verder;)
Wat een fantastische filmpjes. Johannes zet vaak bijzonder passende muziek onder zijn kunstwerken maar in deze filmpjes is het geklets en commentaar juist zo leuk. Helemaal goed, wat mij betreft.
Deel 4 eindigt met het vertrek van mijn Fox. Ik hoop zooooo dat er een mooie zoemer in deel 5 zit :-) Okay, het was niet spectaculair laag maar wel hard.

Dit is nu het laatste filmpje van het sleeptreffen.
Graag wil ik nog een keer alle deelnemers en helpers bedanken voor deze fantastische dag! :D

Johannes

Wat een fantastische filmpjes. Johannes zet vaak bijzonder passende muziek onder zijn kunstwerken maar in deze filmpjes is het geklets en commentaar juist zo leuk. Helemaal goed, wat mij betreft.
Deel 4 eindigt met het vertrek van mijn Fox. Ik hoop zooooo dat er een mooie zoemer in deel 5 zit :-) Okay, het was niet spectaculair laag maar wel hard.

Haha, deze keer heb ik bij de filmpjes expres geen muziek eronder gezet omdat Bertus tegen mij zij, muziek onder filmpjes is ok, maar ik hou gewoon van puur natuur.
Dus dacht ik, ah, lekker simpel deze keer, alles puur natuur houden en geen muziek eronder.

Arjan, inderdaad vloog je met de Fox niet spectaculair laag, maar wel zo hard dat het mij niet is gelukt je toestel met de camera te volgen.

Misschien een andere keer nog eens proberen?

Bert,

Je hebt het sleepvirus ernstig te pakken hè, je gaat de mensen al vragen of ze nog een sleepje willen.
(5:26)

:yes:

Laatst bewerkt:
Haha ja ik heb het aardig te pakken.

In Vught was het nog erger.
op 4.47 min pak ik links in beeld de lijn en loop ik te leuren wie er omhoog wil hehe.

Hier al het bewegende beeld van afgelopen zaterdag bij elkaar.

Nogmaals iedereen hartelijk bedankt zwel de club als de cameraman als alle piloten.
Mijn lood accu's staan nog steeds te druppelladen, hopelijk hebben ze niet te veel geleden van afgelopen zaterdag ze waren erg leeg.

Ik zag (op video) dat Nico op zijn Yak nog geen fiala prop heeft zitten.
Als je dat eens overweegt kan je meer slepen met minder energie.
Wel zal je een andere maat moeten gebruiken.

Back