Ik zal proberen om niet in bomen en/of struiken te landen maar gewoon op het veld![]()
Die zit

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal proberen om niet in bomen en/of struiken te landen maar gewoon op het veld![]()
Er is inderdaad nog geen bewijs geleverd.:wink:
how do you like them apples !!
hahahahahaha wordt je door je pa toch effe gedist Do
straks vliegt hij de sterren van de hemel en sta je mooi te kijken .
ik ben in ieder geval blij dat mijn `` BROER `` ook komt vliegen , want je weet wat ze zeggen he over onze soort ?????? wij zijn verschrikkelijk gezellig !!!
haha !
ps ben hier mee bezig , straks gaat de extra eruit van mij en gaat de setup in deze kist de extra 300
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
You're not alone......I know the feelingEn ik maar werken...zucht
hey martin , graag gedaan hoor
ik ben nu trouwens niet bezig met die kist in de vorige post , deze wil ik gaan overnemen van hem .
ik ga dan de motor en alle electronica uit mijn rooie extra overzetten in deze kist en dan daar mee vliegen .
hier is het draadje van de yak waar ik het over had afbouw-verslag-sd-models-yak-33%25-zdz80b2
kun je effe spieken
mvg eric
ps bij die ruwbouw kit zit volgens mij geen motorkap , ik zal daar denk ik effe naar moeten gaan zoeken dan .
maar goed 130 euro voor die kist is geen geld denk ik zo .
wil ik er bij zijn, om foto te maken![]()
Dus we hebben nog een fotograferend Schaafje?![]()
inderdaad, nou je het zegt... nog een 500D op de vereniging (inclusief zoomlens)
inderdaad, nou je het zegt... nog een 500D op de vereniging (inclusief zoomlens)
Nice nice
Oja, mochten jij, Nik en/of je pa zin hebben, a.s. zondag gaat een erg leuke Fly In worden op de MVSB;
fly-10-juli-bij-de-mvsb-te-son-en-breugel
Waarschijnlijk gaat de grote Yak weer mee(zie; afbouwverslag-3-30-meter-yak-54-3w200i-b2-ts-%2Anu-met-video%2A)
Wel even afwachten wat voor weer het wordt, zaterdag einde van de middag/avond heb ik nog E.M.C.R.-vliegplannen eventueel...
mooi dan kunnen er binnenkort mooie foto`s van mijn smokende yak worden gemaakt
ik wil de komende dagen echt even me best gaan doen om hem zsm af te krijgen .
tot snel .
omdat ik het s`avonds te druk had met op de bank liggen
mvg
Hahaha... Jullie zijn echt broers van elkaar:rolling:
Succes met sleutelen![]()
Als DHL een beetje meewerkt zou ik deze zaterdag in huis moeten hebben:
Is een p-51 van FMS, epo schuim PnP.
Ben benieuwd of het wat is, op rcgroups lopen al aardig wat (positieve) draadjes over dit toestel.
Er is inderdaad nog geen bewijs geleverd.:wink: