EMCR Rozenburg, verzameltopic.

zie je zaterdag ;) hoelaat ben jij er denk je ??

Nou.....dat weet ik nog niet, we gaan morgen misschien nog stappen. Als dat doorgaat, dan hoop ik rond het middaguur op het veld te zijn, en als het niet doorgaat zal 10 uur ook wel haalbaar zijn:)

jou kennede ga je morgen stappen en ben je zaterdag om 10 uur op rozenburg ;)
cin gaat ook mee en ik heb ook de sleutel dus ik zie je wel verschijnen.

mvg

Hierbij wil ik iedereen een vrolijk kerstfeest en een gelukkig 2012 wensen.

Gezien mijn tijdnood heb ik uiteindelijk besloten mijn lidmaatschap op te heffen. Ik vind dat zelf erg jammer maar het is nu eenmaal niet anders. Aan mijn RC autos en Robotwars robots kwam ik dit jaar ook al amper meer toe, en 2012 word vrees ik nog erger. Ik heb EMCR als een erg gezellige en leervolle club ervaren en wens iedereen veel vliegplezier toe.

hey leo , zonde man ! al dat gewerk , er gaat zoveel vliegtijd mee verloren hè ;)

je komt toch nog wel eens kijken als je wel ff tijd hebt ???

mvg eric

jij ook fijne dagen uiteraad .

Ook van mij krijgt iedereen de beste wensen!!!

Ik hoop op een mooi jaar, en dat ik zo snel mogelijk het stof weer van mijn vliegtuigen kan vliegen :cool:

Grtz paul

Allemaal, Fijne kerstdagen en een gezond vliegjaar 2012 toegewenst :yes:
flying-santa-claus-with-elves-in-airplane-sky-pixmac-photo-66303073.jpg

Windguru geeft morgen droog weer en een windkracht 4.....wind dwars op het veld......

Nu maar eens kijken welke site de juiste is!!!

Ook namens ons allemaal alvast fijne feestdagen en een heel goed vliegjaar 2012:proost:

tim, Eric en Marianne

hey alex , ik moet otgen ochtend nog effe boodschappies halen voor de kerst :rolleyes: en cin moet ff naar zuidplein.
ik ben morgen rond half 10 bij zuidplein en daarna ga ik inladen mits het weer redelijk is .
wat ik gezien heb was wind 3 tot 5 en droog ?
als het af en toe misert dan ga ik gewoon , neem jij je zeil ff mee dan alex ??
denk dat ik dan rond 11 uur op het veld kan zijn , ik wil wel graag gaan dus we zien wel hoe het morgen is .

Zaterdag overdag wisselen wolkenvelden en zon elkaar af. Met name in de ochtend is nog een enkele bui mogelijk. De middagtemperatuur ligt rond de 7 graden. De wind draait geleidelijk naar het westen, later zuidwesten, en neemt af tot matig boven land en (vrij) krachtig langs de kust. (Bron: KNMI)

Maar we wachten af, misschien valt het mee. Als de buien in de ochtend vallen, dan hebben we dus een droge ochtend:)

same here !

net wakker dus nog boodschappen doejn en zo .
als ik dat gedaan heb dan ga ik even een herbeoordeling doen .

we hoeden contact .

mvg

Back