EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Zijn er nog mensen een beetje vroeg aanwezig vandaag? (ik ga om 13.30 al weg richting een verjaardag)

Fundamenten voor het nieuwe clubhuis;

EMCR11nov2012_1_.jpg

EMCR11nov2012_2_.jpg

EMCR11nov2012_3_.jpg

EMCR11nov2012_4_.jpg

EMCR11nov2012_5_.jpg

EMCR11nov2012_6_.jpg

EMCR11nov2012_7_.jpg

EMCR11nov2012_8_.jpg

EMCR11nov2012_9_.jpg

EMCR11nov2012_10_.jpg

EMCR11nov2012_11_.jpg

EMCR11nov2012_12_.jpg

EMCR11nov2012_13_.jpg

EMCR11nov2012_14_.jpg

Ik ben trouwens morgen en dinsdag de hele dag vrij, als er mensen zijn met vliegplannen, let me know.....:)

Bericht van onze penningmeester.

CONTRIBUTIE 2013

Van een aantal leden is de contributiebetaling nog niet binnen.
We herinneren U er aan dat de contributie door de vereniging ontvangen moet zijn vóór 18 november 2012.

Wij verzoeken U dan ook vriendelijk een en ander zo spoedig mogelijk te regelen.

Namens het bestuur,

Gé van Vliet, Penningmeester.

Nieuw clubgebouw.

@All, onderstaande mail kwam bij mij binnen;

Hallo vliegvrienden,

Zoals de meeste van jullie wel weten zijn we met de bouw bezig van ons nieuwe clubhuis.
Afgelopen woensdag is ons nieuwe clubhuis geplaatst, het ziet er prachtig uit, lekker ruim en stevig gebouwd.
Frans is vandaag al bezig geweest met de hemelwater afvoer en Wilfred is al bezig geweest aan de binnen afwerking van de koppelingen van de drie bouwdelen.
Er zit een complete elektrische installatie in voor de verlichting met een prachtige wandstrook vol met wandcontactdozen.
Ook zitten er 6 elektrische wandkachels in van waar ik er vandaag 1 van heb aangesloten op het kleine aggregaat.
Meer kan ook niet omdat het kleine aggregaat 2200 wat is en de kacheltjes zijn 2000, maar goed we kunnen de koude er uit houden op deze manier.
Beter is om de volgende keer het andere aggregaat te pakken, die is dacht ik 3600 W.
Het clubhuis is goed geïsoleerd dus snel warm.

Het komende weekeinde kan er nog het volgende worden gedaan:
De rechtopstaande stenen achter het clubgebouw en de bestrating die aan de linker kant ligt, (de oude maaier ingang), kunnen worden weggehaald en de grond kan worden geëgaliseerd.
Dit om de plaats klaar te maken waar de blauwe container komt te staan.
Op het dak van het clubhuis moet op de koppelnaden nog een aluminium koof worden geplaats, die liggen al klaar, kan er zo worden opgelegd verzwaard met wat tegels.
De regen afvoerpijp ligt in een geul, die kan worden dicht gegooid.
Verder willen we de stenen die we hebben, sorteren op soort, de gewone 30x30 stoeptegels etc.
Verder nog wat opruim dingen.
Dus mocht je zaterdag in de buurt zijn, kom even langs om ons mooie nieuwe clubhuis te bewonderen en wat met zand en stenen te spelen.

Met vriendelijke groet,

Ruud.

clubgebouw01.jpg

clubgebouw02.jpg

clubgebouw03.jpg

Back