EMCR Rozenburg, verzameltopic.

he fab ,

die kistjes wegen rond de 400 à 500 gram schat ik .

de spullen heb ik nog niet besteld , als die kerel volg week zaterd mijn pitts python komt ophalen dan gebruik ik die munten om de spullen te bestellen.
ik laat het je zsm weten .
alvast bedankt.

cheers !

dan gewoon die 2700kv motor op 3S gebruiken met een 6*4 of een iets kleiner propje, zal dan wel 100+ km/h kunnen gaan:)

Funjet (gewone) weegt 600-700 gram vliegklaar, en die kan al ruim 100 km/h met die motor op 3S :)

je zou ook de volgende motor nog kunnen nemen, heb het zelf gehad op een swift van 400-450 gram en daar zat ook flink de vaart in.

Motor is zowieso een stuk lichter als de 2700 kv van HC
RCtechnics

zelf met een 5*5 en 6*4 gevlogen, en eigenlijk altijd volgas (richting de 30A), motor doet het nog steeds prima (vliegtuig is verkocht aan een kennis)

Laatst bewerkt:
oke ik zal dit effe in overweging nemen .

nog meer hk sugesties zijn welkom .

gaan er morgen nog mensen????

mvg paul

Nou......ook voor morgen geven ze flink wat wind op, ik heb geen zin om daar alleen te staan (ondanks dat ik vlieg met alle soorten weer:cool:) maar als er meer mensen gaan......

ik vind het niet erg als het waait , maar het moet niet boven de 4 of 5 komen.
heb wel zijn om mijn opus met colibri turbine even weer uit te laten

ik vind het niet erg als het waait , maar het moet niet boven de 4 of 5 komen.
heb wel zijn om mijn opus met colibri turbine even weer uit te laten

lijkt me leuk om dan effe te komen kijken ook al heb ik niks te vliegen.
maar hoe weet ik dat je gaat????

mvg paul

Ok, post het zo vroeg mogelijk a.u.b., wellicht kom ik de Funjet ook nog even rond slingeren dan
17a.gif
bananajump.gif

a.s. dinsdag

Aanstaande dinsdag is een goede dag, wind uit W en kracht 3.............................misschien de Heinkel maar eens uitlaten???????
Als het veld niet te drassig is tenminste???

Ger.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, post het zo vroeg mogelijk a.u.b., wellicht kom ik de Funjet ook nog even rond slingeren dan
17a.gif
bananajump.gif

Ik stap nooit zo vroeg uit bed op zondag als jij:sleeping:

maar ik heb net contact gehad met Ger Klunder , en die komt ook.
Dus bij deze kom ik morgen even mijn turbientje laten fladderen
p/m 11:30 op het veld

Aanstaande dinsdag is een goede dag, wind uit W en kracht 3.............................misschien de Heinkel maar eens uitlaten???????
Als het veld niet te drassig is tenminste???

Ger.
Mocht het wat worden, succes alvast en ik duim voor je voor goed maiden weer :yes:

Back