EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Woensdag helaas niet, ik hoop dat het komend weekend wel weer een keer "vliegbaar" wordt....:rolleyes:

Morgen begint de lente, dus het word inderdaad wel weer eens tijd voor wat mooier weer

Laatst bewerkt door een moderator:
Getver, wat een ...weer, nog maar wat erwtensoep inslaan dan maar, en verder bouwen.
Zeg Beem, vliegtuigen in ..... veranderen kan ook hoor :yes: heb er ervaring mee :wink:
Bouw ze.

Getver, wat een ...weer, nog maar wat erwtensoep inslaan dan maar, en verder bouwen.
Zeg Beem, vliegtuigen in ..... veranderen kan ook hoor :yes: heb er ervaring mee :wink:
Bouw ze.

I know;)
dank je ,erg lief van je.:D
ik ga mijn typhoon ook vliegklaar maken,lekker raggen deze zomer,kom je ook??

groet,Paul.

En ook nu voorspellen de weersberichten weinig goeds voor komend weekend....:(

Ach voor je het weet zitten we weer aan de bbq en worden we lekgestoken door de muggen;)

Ga binnenkort maar weer eens kijken voor een leuk oefenbakkie (heb al wat op het oog :rolleyes:)
Tis toch al weer een paar dagen geleden dat ik gevlogen heb:cool:

Ja, en in tussen tijd zit er niets anders op dan te

swiffer2.jpg

Hé Do, en wat doen we na het stoffen, dan gaan we BOUWEN.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Foto's van vandaag.

EMCR30maart2013_1_.jpg

EMCR30maart2013_2_.jpg

EMCR30maart2013_3_.jpg

EMCR30maart2013_4_.jpg

EMCR30maart2013_5_.jpg

EMCR30maart2013_6_.jpg

EMCR30maart2013_7_.jpg

EMCR30maart2013_8_.jpg

EMCR30maart2013_9_.jpg

EMCR30maart2013_10_.jpg

EMCR30maart2013_11_.jpg

EMCR30maart2013_12_.jpg

Morgen ben ik elders in het land aan het vliegen, maar met goed weer ben ik maandag zeker van plan om weer naar de club te gaan....:)

Morgen ben ik elders in het land aan het vliegen, maar met goed weer ben ik maandag zeker van plan om weer naar de club te gaan....:)

Als de weergoden ons gunstig gezind zijn dan heb ik volgende week zondag (7 april) op de planning staan om weer eens te gaan vliegen.

Leuk om weer actie foto's op het emcr draadje te zien :thumbsup:

Back