Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je moet gewoon even de elevator link indraaien, mijne was uit de doos ook niet afgesteld!
Is er ook nog zo'n handige tip voor de staartrotor?
Die zit er bij de MSR niet op!Je kunt de gain op de ontvanger/gyro bijstellen
De mSR heeft een ingebouwd mechanisme waarbij de led gaat knipperen en het toerental terugloopt als de accu leeg begint te raken. Is dat ook het juiste moment om te stoppen? Dat is wat ik nu doe. Of moet je eigenlijk al eerder stoppen om de accu niet teveel te belasten?
H Iedereen zegt Trex, maar die zijn erg duur en de onderdelen ook. Er is ook een tussen model (Zoom 425) waar ik aan zit te denken. De prijs is maar een kwart van een Trex of zelfs nog minder. Verder vraag ik me af of een Spectrum 6i OK is, of dat ik een 7 moet pakken?
Het is maar waar je het mee vergelijkt he, de: drie swash servo's, startservo en motor op m'n heli kostten nieuw dan het zelfde als die Zoom-425. De elektronica bij de align combo's zijn ook niet het budget spul dus dat zie je dan terug in de prijs.Anko: een TREX-450 kost 430 compleet met motor,esc,gyro en 4 servos. De Zoom-425 kost 170.
Heb de rotor en nog even afgehaald en weer opgezet. Maar de heli blijft de staart toch voortdurend met schokjes corrigeren waarbij het gedrag er nét niet uitgetrimd kan worden. Ik lees op diverse plekken dat het lawaaige geluid van de staartroter normaal is. Maar lees dat niet over het schokken. Ik heb verder ook geen vergelijkingsmateriaal.