Ik heb gister 4x Redbrick 30A met succes geflashed.
Deze redbricks zijn andere dat de redbricks die opde SimonK lijst staan.
Dit zijn de vervangers.
De ESC's zijn qua opbouw het zelfde als de DragonSky 30A die je op de SimonK lijst kan vinden.
Echter zijn volgens deze lijst deze ook niet te flashen.
Deze ESC's zijn uitgerust met een Atmega8 en zijn wel degelijk te flashen
Na wat zoekwerk op RCGroups bleek dat de DragonSky 30A's te flashen zijn met TP.HEX
Dit moet natuurlijk geprobeerd worden.
Helaas geen plaatje te vinden hoe de kabeltjes gesoldeerd moeten worden dus heb ik zelf even spoortjes nagelopen en het Atmega8 schema erbij gepakt.
En dit is het resultaat.
Dan moet er natuurlijk nog wel ff gesoldeerd worden wan ik heb helaas niet van die mooie grijpertjes (toch maar eens aanschaffen) en de ESC heeft helaas geen Pads.
zie dan hier het resultaat.
Zo hierna aan de pc en flashen met die hap.
TP.HEX erop en voila 4x geflashde en goed werkende RedBrick 30A SimonK ESC's
Doet er allen je voordeel mee ze zijn iets goedkoper dan de F30A.
Ciao
Thijs
ps. Let wel op ik had er 1 waarvan 1 elco omgedraaid was en dus min op plus en plus op min en dit vinden Elco's niet leuk.
Dus ff omdraaien als die nog niet bol staat
Deze redbricks zijn andere dat de redbricks die opde SimonK lijst staan.
Dit zijn de vervangers.
De ESC's zijn qua opbouw het zelfde als de DragonSky 30A die je op de SimonK lijst kan vinden.
Echter zijn volgens deze lijst deze ook niet te flashen.
Deze ESC's zijn uitgerust met een Atmega8 en zijn wel degelijk te flashen

Na wat zoekwerk op RCGroups bleek dat de DragonSky 30A's te flashen zijn met TP.HEX
Dit moet natuurlijk geprobeerd worden.
Helaas geen plaatje te vinden hoe de kabeltjes gesoldeerd moeten worden dus heb ik zelf even spoortjes nagelopen en het Atmega8 schema erbij gepakt.
En dit is het resultaat.

Dan moet er natuurlijk nog wel ff gesoldeerd worden wan ik heb helaas niet van die mooie grijpertjes (toch maar eens aanschaffen) en de ESC heeft helaas geen Pads.
zie dan hier het resultaat.

Zo hierna aan de pc en flashen met die hap.
TP.HEX erop en voila 4x geflashde en goed werkende RedBrick 30A SimonK ESC's
Doet er allen je voordeel mee ze zijn iets goedkoper dan de F30A.
Ciao
Thijs
ps. Let wel op ik had er 1 waarvan 1 elco omgedraaid was en dus min op plus en plus op min en dit vinden Elco's niet leuk.
Dus ff omdraaien als die nog niet bol staat