Even zeuren over titels van topics

Discussie in 'Algemeen scheepsbouw' gestart door Marijke, 2 jul 2020.

1. k-k

k-k Forum veteraan

Lid geworden:
    12 jul 2012
    Waarschijnlijk heb je een regelaar (geprogrammeerd) voor een auto. Die gaan achteruit niet zo hard als vooruit. In jouw geval dus links of rechts. In de gebruiksaanwijzing zou kunnen staan of dat aan te passen is. Ook moet in degebruiksaanwijzing staan voor welk voltage de regelaar geschikt is. En of er eenbeveiliging in zit voor te lage of te hoge spanning. Zelf heb ik door de jaren heen een aantal CTI regelaars ingebouwd en eigenlijk nooit storingen gehad, die aan die regelaars te wijten waren. Wel willen borstelmotoren stoorpulsen geven, waardoor de ontvanger ontregeld wordt. Maar dat komt meestal voor bij 27 en 40 Mhz. Op welke frequentie werkt je zender? En welk type motor gebruik je? Hieronder een link naar de CTI regelaar. Gr. Klaas.
    https://www.rc-point.nl/rc-electron...vaar-rijregelaar-15a-envelop/a-11629-20000331

2. faab

faab

Lid geworden:
    11 nov 2015
    de zender is een turnigy hoofdmotor 2 tot 3 s merk onbekend en de kopschoef is een gerborsteld motortje van raboesch . dus als ik dat regelaartje bestel zal het beter zijn? gr Fabian

3. k-k

k-k Forum veteraan

Lid geworden:
    12 jul 2012
    Die garantie kan ik je niet geven Fabian. In ieder geval draait je motor op de CTI regelaar even hard naar links en rechts. Wat voor regelaar zit er aan de hoofdmotor? Als beide regelaars een BEC hebben trek dan bij één van de regelaars de rode draad in het stekkertje naar de ontvanger terug. Werkt je zender op 2,4 Ghz? Gr. Klaas.

faab vindt dit leuk.
  4. faab

faab

Lid geworden:
    11 nov 2015
    ja 2,4 ja. oke bedankt voor de tip. regelaar hoofdmotor is ook een turnigy

Deel Deze Pagina