ik weet ik weet, dom geweest haha. Had eerst ff moeten proberen voordat ik die motor kocht. Helaas al kabels erop gesoldeerd, anders had ik nog kunnen terug geven aan hobbyking.
Zoals paul al zei, je kunt t altijd proberen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik weet ik weet, dom geweest haha. Had eerst ff moeten proberen voordat ik die motor kocht. Helaas al kabels erop gesoldeerd, anders had ik nog kunnen terug geven aan hobbyking.
Zoals paul al zei, je kunt t altijd proberenwie weet zijn ze in een gulle bui :]
Je esc is ook niks mis mee.Yup ik ben sws geen traxxas fan. Dat weet je. Dus geen zin om nog 50 euro uit te geven voor een esc. Stomme traxxas heeft me al 60 euro gekost voor een motor die ik nie nodig hebt.![]()
Je esc is ook niks mis mee.
Alleen dat de motor te zwaar is.
De 4270 is een prima motor voor de revo.
Je moet alleen een betere esc hebben.
Je kan er natuurlijk een goede esc bij kopen ,dan heb je een mooie combo die je in elke 1/8 kan stopen als je de auto weg doet.
Dus ik zou gewoon de auto en motor houden en de esc te koop zetten.
Dan een mooie regelaar kopen en kun jij lekker knallen.
Gr Sander.
"Al een week tekoop", moest toch wel even lachen. Jij denkt zeker dat alles niet verkoopbaar is als het niet in een dag weg is?
Even de ander posten ook lezen.je bent er iig al achter dat het de regelaar is zie ik. Als ik je eerste post zo lees, zou ik gokken dat 1 van de 3 fasen van de regelaar niets meer doet. dan staat de motor alleen maar op de plek te trillen, maar rijdt de auto wel als je hem een zetje geeft.
je bent er iig al achter dat het de regelaar is zie ik. Als ik je eerste post zo lees, zou ik gokken dat 1 van de 3 fasen van de regelaar niets meer doet. dan staat de motor alleen maar op de plek te trillen, maar rijdt de auto wel als je hem een zetje geeft.
Even de ander posten ook lezen.
Gr Sander.