Het is je waarschijnlijk niet opgevallen dat er ook een nieuwe 88" Edge is, 48" Edge, 48" Extra, 123" Extra, etc etc ?
En de Vanquish? Is die er al?
Jij bent al net zo als die amerikanen.
Het intereseert mij niet dat het ding later is,
dat vind ik niet erg.
Wat ik erg vind, is dat dit draadje begonnen is met een mailtje van Chris, boas bij EF, die zegt 'in december proberen we 'm op de markt te hebben', en dat het nu juni is, en het ding er nog niet is, en er van EF kant geen enkele vorm van mededeling is geweest.
ps: Ik heb geen zin om te zoeken, maar ergens staat er klaar en duidelijk dat je kist ZEKER ging klaar zijn, anyway, ik versta dat het wat later is... kan gebeuren ;-)
Van wie versta je dat dan? wie heeft dat tegen je gezegd? DAT is nu juist het hele punt waar ik EF op aanval. NIET op dat die kist later is, dat is niet erg. In feite is er geen enkele officiele mededeling geweest van EF over dat die kist laat is.
Kijk naar Sebart. Beloofde ook de WindS in januari, maar toen was ie er niet. Toen heeft ie keurig op z'n site gezet dat ie later was, met een nieuwe datum erbij.
Als EF nu eens 1 keer een beetje respect voor hun klanten zouden hebben, die ze in veelvoud gemailed hebben dat de kist waarschijnlijk vóór dit seizoen al klaar zou zijn, zouden ze op hun website een berichtje zetten als 'lieve klant, deze kist is helaas later, onze excuses'.
Als ze dat gelijk gedaan hadden, was er nergens discussie over geweest, had ik geen enkele kritiek kunnen hebben.
Zeg nu eens eerlijk. Jij zit op iets te wachten, bent geinteresseerd klant. Mailed 'jongens hoe is het?'. Krijgt antwoord 'waarschijnlijk wordt ie dan-en-dan leverbaar'. En een half jaar na de genoemde datum, is het ding niet leverbaar en is er geen enkele mededeling verder over gedaan.
Ga je dan serieus nog lopen beweren nu dat ze dan goed met hun klanten omgaan, ze goed informeren, enzovoort? Dan ben je denk ik wel de enige die dat nog denkt.
Een winkel die op die basis zaken zou doen, zou binnen no-time failliet zijn.