ezilla aangeschaft maar wat vragen

Brushless is niet nodig, in de LRP-katalogus van 2008 staan tuning-motoren geschikt voor de standaard regelaar, en die draaien 42.000 en hebben 404W per stuk.
Het chassis hoeft er niet voor aangepast te worden en de motoren komen binnekort uit. Ik verwacht dat ze 50,- per stuk gaan kosten, net als de Big Block.

De accu's is het enige waar ik problemen mee had met mijn E-Zilla. Daar smolt de verpakking van om dat die zo heet werden onder het rijden (2000Mah). Ik heb me toen twee Panasonic 3000 accu's bij Conrad besteld. Toen vond ik heb goed genoeg trekken en reed hij hard genoeg.
Weet iemand al wat meer over die nieuwe motoren van LRP??

ezilla + vapextech VTEC4300C

hoi hoi
ik kom net terug van vakantie en zie net pas dat er weer een ezilla / esavage rijder bij is en dat is mooi.
ikzelf heb mijn ezilla nu bijna anderhalf jaar
en ben er nog steeds heel blij mee, ik heb eigenlijk best wel weinig kapot gereden gelukkig slechts 1x een "C-hub" en 1x een aandrijfas
verder weinig hopups / modificaties nodig gehad,
als de slipperclutch goed staat afgesteld is een wheeliebar wel erg handig
en natuurlijk de accu`s heel belangrijk zelf ben ik heel tevreden met de vapextech de 4300`s zijn super en ik kan ze dan ook iedereen aanraden
er zijn wel betere merken voor accu`s maar die zitten allemaal in een duurdere prijsklasse
mijn filmpjes op youtube: ezilla franz 1 t/m 18
mijn foto`s staan online : Picasa-webalbums - franz
(en verder alles kan,....maar hoeveel geld heb je er voor over)
groet franz

Back