F3A-X/F3M België - Nederland

Discussie in 'F3A-X' gestart door JVDO, 30 dec 2008.

1. Jeroen van Gog

Jeroen van Gog

Lid geworden:
    27 sep 2004
    Kom maar op met die programma's!!! Vindt het echt een leuk initiatief. Augustus zou een goed tijdstip zijn, dan kan ik nog genoeg trainen van te voren ;)

2. JVDO

JVDO

Lid geworden:
    7 okt 2005
    Graag enige bevestiging of opmerken van de Nederlanders voor dit voorstel...

Inter of A; Nederlands known + Unknown
    Nationaal of B; Nederlands known / Nieuw programma (Nederlands met enkele wijzigingen)
    Novice of C; Belgisch programma

Freestyle: voor de vrijwilligers :)

3. 3w_flyer

3w_flyer Guest

kijk uit met freestyle, wil je dit in competitie om tussendoor ?

dit vraagt de club om extra inspanningen (geluidsinstallatie) niet dat dit een probleem zou zijn.
    hoofddoel moet wel het figurenvliegen zijn.

4. JVDO

JVDO

Lid geworden:
    7 okt 2005
    Liefst in competitie... Nadat alle figuren vluchten gedaan zijn. 1 ronde hé. Eventueel bij tijdsgebrek (door slecht weer) geen freestyle dan.
    Geluidsinstallatie moet wel in orde komen (eventueel met Geoffrey).

5. Bryan

Bryan

Lid geworden:
    7 feb 2008
    Meschien dak ook mee doe met de Freestyle :D

Grt.

6. snapman

snapman

Lid geworden:
    25 okt 2004
    Sorry Jens, Ik vind dat je eigenlijk te toegeefelijk bent ivm de te vliegen programma's (waarschijnlijk als compensatie voor het gepalaver in een ander topic gisteren en vandaag) maar als ik het zo zie, vliegen we meer de hollandse programma's. Als ik mij zou willen meten met de Ned. F3A-X vliegers, zou ik gewoon toch een wedstrijd aldaar meevliegen.
    Ik vind niet dat wij ons altijd nederig moeten aanpassen, daar hebben onze voorvaderen trouwens voor gevochten :)
    Om niemand in het voordeel te stellen, stel ik voor om dan voor die éne wedstrijd een kompleet nieuwe aresti te maken. Het idee van Gert is dan eventueel ook een goed idee.

7. GiBi

GiBi

Lid geworden:
    2 okt 2007
    voor mij is het allemaal gelijk :p we gaan ons in ieder geval weer amuseren !!!! :p

8. paulplevoets

paulplevoets

Lid geworden:
    20 apr 2004
    Misschien een ander voorstel, een Belgie Nederland organiseren op de 3DC fly-in, en het spreiden over 2 dagen (zaterdag: Belgie-Nederland, zondag: vrij vliegen). Kamperen op het veld. Open wedstrijd voor iedereen die wil deelnemen.

Het moet dan wel in de zomer...

9. Alexzzz

Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    5 mei 2004
    De Fly-in was juist een Fly-in omdat het geen wedstrijd was, iedereen kan en mag zijn ding doen. Maak je er een wedstrijd van, zal meer dan de helft niet komen (van de mensen die er in april waren)

Grt.

10. paulplevoets

paulplevoets

Lid geworden:
    20 apr 2004
    Niemand moet op zaterdag komen hé

11. wvr

wvr

Lid geworden:
    12 mei 2003
    Het plan om gewoon zelf een programma samen te stellen wat ergens tussen B en A nivo in hangt lijkt me ook gaaf. Dan trainen we weer eens wat anders...

;-)

Gr
    Winfried

12. paulplevoets

paulplevoets

Lid geworden:
    20 apr 2004
    Dat trainen steekt me tegen, waarom niet gewoon één weekend tevoren bekend maken, dan beperk je ten minste de hoeveelheid training :) Hoewel, de belgen zijn nogal relaxed in dat trainingsgebeuren, die beginnen meestal pas de dag voor de wedstrijd.

13. 3w_flyer

3w_flyer Guest

en een teamwedstrijd ? is dit een optie ?

elk team heeft 1 piloot in klasse A en 1 piloot in klasse B

een volledig weekend krijg ik het veld bij ons niet gereserveerd. 1 dag maximum.

14. Ed Heemskerk

Ed Heemskerk

Lid geworden:
    5 sep 2007
    Wedstrijd Belgie / Nederland

Een fantastisch idee , als je het op een zaterdag inpland zijn er vele mogelijke data . Op de F3A x site staan de Nederlandse wedstrijden al aangegeven . Maak een unknown met basics , en neem voor elke ronde een ander programma,dan voorkom je allerlei discussies over programma afstemmingen . Het komt dan neer op teamwork en basisvaardigheden .Om nog wat meer saamhorigheid te maken kan je een Nederlandse vlieger een Belgische helper toewijzen en vice versa. Als het niet samenvalt met de nedrelandse competitie kom ik zeker ook

15. 3w_flyer

3w_flyer Guest

een nederlandse helper aan een belgische piloot ? of vice verca, wel leuk Ed, maar uit ervaringen met vliegen in NL is de taalbarierre een probleem ivm coaching. zelfs vlaams/nederlands kan lastig zijn, en zeker weten dat onze waalse vrienden ook willen meedoen.

de insgeschreven piloten per lottrekking aan mekaar koppelen zou het eerlijkst zijn ?

zijn al in NL F3A wedstrijddata bekend ?

16. GiBi

GiBi

Lid geworden:
    2 okt 2007
    of gewoon in leeftijd verschil doen:p van 15-25 ofz en 25- en de rest zou misschien ook wel is leuk zijn :p

17. jvenant

jvenant

Lid geworden:
    14 jan 2007
    Jens Supper idee,

Ik wil ook meer ervaring in de C classe, en als we er een 2 daagse van maken kunnen we de eerste dag een trainings dag van maken waar de meer ervaren piloten de minder ervaren piloten helpen.

Zo help je zeker de banden aantetrekken tussen B en NL.
    en kunnen we het nivo inzijn geheel wel omhoog halen.

Als ik kan zal ik er zeker bij zijn.

18. JVDO

JVDO

Lid geworden:
    7 okt 2005
    2 dagen zal moeilijk zijn...

19. Mark Oostveen

Mark Oostveen

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Een leuk Idee, ik weet nog niet of ik er bij kan zijn maar ik ben wel in voor zo'n dag\weekend

Laatst bewerkt: 2 jan 2009
  20. remke germs

remke germs

Lid geworden:
    27 mrt 2005
    vandaag de mail van Remko gekregen
    ik ben er ook bij

remke

Deel Deze Pagina