in dit geval nen echte Waal, geen woord Nederlands, even geprobeerd, "we zijn hier in vlaanderen", en hij draaide zich om en weg was ie.
Afgelopen zondag ben ik ook geweest om te komen kijken. Ik moet zeggen dat de belgen het inderdaad erg goed voor elkaar hebben. Wat een gezellige club mensen bij elkaar. Alles gaat in een gemoedelijke en zeer ontspannen sfeer. Hopelijk kan ik deze winter eindelijk de laatste hand leggen aan mijn kist zodat ik me volgend seizoen kan toevoegen in de F3M groep. Helaas was ik wel plotseling weg vanwege buikpijn problemen die aan het eind van de dag wel erg opspeelde. Gelukkig was ik nog net optijd thuis bij de WC Groeten, Jeroen
Ja, en je weet het he; zonder airbrush vliegt ie ook Je gaat dan toch wel minimaal Nationaal vliegen toch? Ojee, toch niet van de F3M-burgers?
Zonder airbrush kan echt niet! Ik ga dit seizoen niet deelnemen aan de F3P wedstrijden. Zo hoop ik voldoende tijd te vinden om hem af te maken. Of ik Nationaal ga vliegen weet ik nog niet. Ik heb nog vrees om de keerfiguren te vliegen Dat ik buikpijn had lag niet aan de F3M burgers hoor. ik was net terug uit Marokko en denk dat ik daar wat verkeerds naar binnen heb geschoven.
Uhm, het kwartje is nog niet gevallen? Ach ja laat maar, ik zit maar wat te dollen. Ik kan er nog niks van zeggen van wat ik ga vliegen. Eerst maar eens zorgen dat ik kan vliegen met de kist.
Hey geen kwaad woord over onze superlekkere en super vers ontdooide F3M burgers. wil je verder dan novice zul je moeten trainen op de rolling circle.
Leuke foto's Ik heb genoten van t weekend. Volgend jaar ben ik weer bij. Maar dan kom ik met zwaar geschut . Groeten, Jeroen
Als mijn agenda het toelaat, wil in Nederland F3AX vliegen en in Belgiƫ F3M. Gert doet/kan het ook! Ik vind t altijd wel gezellig zo'n weekend Ik zal toch op een of andere manier beter moeten leren vliegen . mmm daar weet ik niks van Groeten, Jeroen
hier mijn freestyle van brecht met dank aan jurrien thanks dude VDVusKQuTBU[/media] - Gino Budts Freestyle F3M Brecht