Feestelijke opendag Vaargroep Flevoland in het kader van 30 jarig jubileum.

Op zaterdag 1 juni 2013 zullen wij in het kader van “30 jaar Vaargroep Flevoland” en “50 jaar Biddinghuizen” een gezellige en feestelijke open dag organiseren.

Het programma ziet er in hoofdlijnen als volgt uit.
09.30 – 10.15 uur Ontvangst gasten
10.15 – 10.30 uur Officiële opening
10.30 – 16.00 uur Show van modellen varend en statisch door diverse verenigingen
15.00 uur Grote verloting
16.00 uur Afsluiting

De dag zal opgeluisterd worden met diverse activiteiten en wij kunnen u zeggen dat het een groots evenement gaat worden.

Er is elektra aanwezig. Koffie, frisdrank en een warme snack zijn in het clubhuis verkrijgbaar.
I.v.m. onze vergunning is het niet toegestaan met brandstof motoren te varen.
I.v.m. de diverse type modellen waarmee wordt gevaren hebben wij besloten de snelle boten in 2 tijd blokken te laten varen waarin varen met andere modellen niet is toegestaan.

Wij willen u hierbij van harte uitnodigen om een kijkje te komen nemen en uiteraard zouden wij het leuk vinden als u uw model ook meeneemt om te showen en natuurlijk om te varen. Ons vaarwater is ruim en goed beschut gelegen.

Houd u onze website www.vaargroepflevoland.nl in de gaten voor meer informatie.

De jubileumcommissie.

Laatst bewerkt:
Hallo Stefan,

Heb je er een baantje bij genomen? Goed werk man en leuk om te doen. Misschien kom ik die kant ook wel even uit.

Groet
Sjoerd

Beste,
Ik woon in Drunen (NB). Aangezien er nog niks op de agenda staat lijkt het mij leuk om met twee of drie schepen te komen. In welke plaats wordt het georganiseerd?

Goedenavond.
Onze haven ligt in Biddinghuizen. Binnenkort zal onze website worden bijgewerkt met alle relevante informatie. Als u mij een pb stuurt met uw mailadres kan ik u al wel wat gegevens toezenden.

Op de kalender

Ik heb het op de kalender gezet, als de dames hier in huis geen roet in het eten gooien ben ik er.

Sturen jullie ook uitnodigingen naar de diverse clubs?

Al naar gelang de situatie met vrouw en het op dat moment kort geboren kindje, kom ik ook even kijken.. maar hou jullie daar even van op de hoogte.

Suuk7 met de organisatie

Jullie zijn allemaal van harte welkom.
@Jan, er zijn reeds uitnodigingen verstuurd naar diverse modelbouw verenigingen, kan je alleen niet zo zeggen welke. Een mede organisator heeft dit verzorgt.

Update open dag

Dag allemaal.
Hieronder vinden jullie het programma voor de open dag.

Ontvangst gasten van 9.30 uur tot 10.15 uur
Officiële opening van 10.15 uur tot 10.30 uur
Admiraalvaren van 10.30 uur tot 11.00 uur
Woordje door wethouder van 11.00 uur tot 11.15 uur
Optreden priratenkoor van 11.15 uur tot 12.00 uur
Varen met snelle motorboten van 12.00 uur tot 12.30 uur
Optreden muziekvereniging met mars vanuit winkelcentrum naar onze vijver van 13.00 uur tot 14.00 uur
Varen met snelle motorboten van 14.30 uur tot 15.00 uur
Einde jubileumdag voor de gasten en bezoekers 16.00 uur

De tijden voor de snelle motorboten zijn vast. Op deze tijdstippen zal er niet met andere boten worden gevaren. Buiten deze tijden mag er niet met snelle boten worden gevaren. Deze regel zal strikt worden gehanteerd.

Wij hopen veel van jullie te mogen verwelkomen.

Groeten Stefan

Laatst bewerkt:
Hoi Stefan.

Weet dat ik weer eens niet zo snel ben, maar is het mogelijk dat wij nog kunnen komen met de UK-401?

groets.

Ben vandaag door de petscan geweest
En bij de radioloog
Het word 7 weken bestralen en 6 Gemo kuren
Dus kan mijn lol op
mvg
Frederik

Dag allemaal. Ik heb hieronder een overzicht opgenomen van de mensen die zich al dan niet onder voorbehoud hebben aangemeld voor de open dag van Vaargroep Flevoland. Ik zal dit overzicht bijwerken naar gelang er mensen bijkomen en afvallen.

1. Paul en Mieke.
2. Cotjuh.
3. Brandweerboot.
4. Roel.
5. Jan Dootjes.

Laatst bewerkt:
Je kunt mij er ook bij zetten, maar ik had me per mail ook bij Jan Hofman opgegeven.
Schepen:
Titanic
Parrot
Hanja

Groet
Roel

Dag Roel, inderdaad Jan had mij dat verleden week ook gezegd, zet je er bij de volgende aanpassing bij. Tot 1 juni

Back