Feestelijke opendag Vaargroep Flevoland in het kader van 30 jarig jubileum.

Aanmelden vaarmiddag Biddinghuizen.

Hee Steef,

Ik wil me bij deze ook aanmelden, heb een mailje ontvangen van Mieke, of ik ook in de gelegenheid was, om evt. aanwezig te zijn op de vaardag. Nu heb ik een aanbod gekregen van Paul & Mieke om met ze mee te rijden, vanwege het feit dat ze toch langs Drachten rijden.

Ik zal als er ruimte is de Witte Zee meenemen.

Paul & Mieke, bedankt voor het aanbod, toppertjes!

Jan

Dag allemaal. Ik heb hieronder een overzicht opgenomen van de mensen die zich al dan niet onder voorbehoud hebben aangemeld voor de open dag van Vaargroep Flevoland. Ik zal dit overzicht bijwerken naar gelang er mensen bijkomen en afvallen.

1. Paul en Mieke.
2. Cotjuh.
3. Brandweerboot.
4. Macrabbit.
5. Roel.
6. Jan Dootjes.

Hallo Stefan,

Ik heb ik op die dag andere verpichtingen, ik lig dan bij minimaal 25 graden aan de Turkse kust. Misschien een volgende keer?

Gr.
Sjoerd

Hallo Stefan,

Ik heb ik op die dag andere verpichtingen, ik lig dan bij minimaal 25 graden aan de Turkse kust. Misschien een volgende keer?

Gr.
Sjoerd

Ja hallo Sjoerd.:2gunfire: Wat nu even naar de warmte??? Beloof me wel dat je in je koffer de warmte mee neemt.:thumbsup:

Mij lijkt het ook wel leuk om even te komen.
Weliswaar onder voorbehoud, want ik heb het gevaarte nog in aanbouw:
1:20 Motorkruiser "Jannetje".
35 cm lang bij 11,5 cm breed en een magistrale diepgang van wel liefst 4 cm.
Als ik vaar, doe ik dat met 2,4 ghz spullen.

En het wil natuurlijk ook wel helpen dat ik op die dag vrij ben, natuurlijk.

Wordt nog gezellig druk zo, gelukkig hebben we een groot vaarwater. Zet jullie erbij.
Misschien een tip, als je wat stoelen hebt neem die dan mee want die hebben we niet zo veel. En mooi weer zou ook mooi zijn.

Dag allemaal. Ik heb hieronder een overzicht opgenomen van de mensen die zich al dan niet onder voorbehoud hebben aangemeld voor de open dag van Vaargroep Flevoland. Ik zal dit overzicht bijwerken naar gelang er mensen bijkomen en afvallen.

1. Paul en Mieke.
2. Cotjuh.
3. Brandweerboot.
4. Roel.
5. Jan Dootjes.
6. Jorisbaas.
7. KlaasKamstra.

Jaaa gezellie jaaaa, tafeltje meeeeeeee, BBQ meeeee, en... Oma meeeee, kan mooi languit in de dakkoffer.

Allemaal gezellie jaaaaaaa.

Wet je zeker Stefan dat het tot16.oo uur duurt??

Ja Paul, voor jullie houd het dan helaas op. Voor de leden is er nog een vervolg:p.

Wat is dit nu allemaal. Mieke duikt de koffer in bij een ander en laat Paul in de kou staan:rolleyes:.
Wens je fijne vakantie toe Sjoerd.
@Paul, eendagsvliegen doen we niet aan;). Maar beloof je dat het voor 16.00 uur ook erg leuk is hoor. Als het net zulk mooi weer is als vorig jaar, dan zitten we gebeiteld.

@Paul, eendagsvliegen doen we niet aan;). .

Nou je zal er maar eentje wezen. En die dag ziek, zwak ,en misslijk zijn. En op het einde van de dag Moeder overste tegen komen die je even met een vliegen mepper naar de eeuwige jachtvelden slaat. Heb je toch echt een klote leven gehad.

laat mij maar lekker gek zijn.

Back