Feestelijke opendag Vaargroep Flevoland in het kader van 30 jarig jubileum.

Dag allemaal.
Even een plaatje waar de Vaargroep is gelegen, voor wie er nog niet is geweest. Sportlaan 12 is de voetbalclub, aan het eind van de weg staat een container voor de hangjeugd. Je kunt verder het pad oprijden (de slagboom staat open), aan het eind van het pad kun je parkeren. Er zal iemand aanwijzingen geven waar te parkeren. Mogelijk zal er ook een alternatieve route door het dorp zijn maar deze zal dan met bordjes worden aangegeven.
routevaargroep.jpg

Hier komt Zeeland!

Vincent Hardebol: Smit Mississippi (Kanaal ???)
Richard Vleugel: Yorksmire (Kanaal 2.4)
Roy Botter: Smit Hunter (Kanaal 2.4)
Paul Nieuwenhuijse: Gillis Gulbransson (Kanaal 2.4)

Laatst bewerkt:
Wordt zeker gezellig, leuk dat jullie ook met z'n vieren komen. We hebben ondertussen al een behoorlijk aantal deelnemers, nu nog mooi weer. Tot 1 juni.

Dag allemaal. Ik heb hieronder het aangepast overzicht opgenomen van de mensen die zich al dan niet onder voorbehoud hebben aangemeld voor de open dag van Vaargroep Flevoland. Ik zal dit overzicht bijwerken naar gelang er mensen bijkomen en afvallen.

1. Paul en Mieke.
2. Cotjuh.
3. Brandweerboot.
4. Roel.
5. Jan Dootjes.
6. Jorisbaas.
7. KlaasKamstra.
8. Vincent Hardebol.
9. Richard Vleugel.
10. Roy Botter.
11. Paul Nieuwenhuijse.

Zeker weten Vincent. Er hebben zich ook een aantal verenigingen opgegeven en ook via een regionaal forum zijn aanmeldingen binnengekomen. Volgens de laatste telling komen we op 70 gasten, reken er dan nog 20 eigen leden bij dan komen wij op 90.
Ik zal begin volgende week het overzicht bijwerken met ook de aangemelde verenigingen.

Ogeven opendag Vaargroep Flevoland.

Hallo,

Ik wil mij graag aanmelden voor deze opendag als dit nog mogelijk is.

Ik neem de SmitWijs Tempest 1:50 en de Seahunter 1:50 mee, bijde zijn nog in aanbouw.

Vriendelijke groet,
Marco Leistra

Onder voorbehoud (wederhelft heeft de agenda over het algemeen strak in handen ;) ) wil ik me ook wel opgeven. Of op de 30 MHz (als het water tenminste niet te troebel is voor een kleine blusboot als de Dolly) en/of 2.4 GHz, ben er nog niet uit welke boot of boten.

Nog een leuke aanvulling, Pim komt ook.

1. Paul en Mieke.
2. Cotjuh.
3. Brandweerboot.
4. Roel.
5. Jan Dootjes.
6. Jorisbaas.
7. KlaasKamstra.
8. Vincent Hardebol.
9. Richard Vleugel.
10. Roy Botter.
11. Paul Nieuwenhuijse.
12. Marco Leistra.
13. Henk (Indoorvlieger).
14. Pim Hoogenraad.

Verder hebben zich bij het bestuur de volgende verenigingen opgegeven.
1. Vaargroep Urk met 3 personen.
2. Vaargroep De Kempen met 7 personen.
3. MBC Epe met 8 personen.
4. Mailline met 5 personen.
5. Olster model boot club met 4 personen.
6. Vaargroep De Golf met 8 personen.
7. Ver. van mod. Zwolle met 2 personen.
8. Vaargroep Hoofddorp met 10 personen.

Via het forum RCZwolle hebben zich 6 personen opgegeven.

In totaal, met eigen leden, komen we dan op ca. 100 personen.

I.v.m. de beperkte tafelruimte zouden wij jullie willen verzoeken 1 model per persoon ten toon te stellen en de overige meegenomen modellen in de auto te laten. Uiteraard kan er wel met alle modellen worden gevaren, we hebben een zeer ruim vaarwater. Mocht er toch nog tafelruimte over zijn dan kunnen uiteraard meerdere modellen worden tentoongesteld.

En dan nog een nabrander: van 10.30 uur tot 11.00 uur willen wij een admiraalvaren gaan houden. Wij zouden dan alle schepen, m.u.v. de snelle boten en de zeilboten, in kiellinie langs de haven willen laten varen. Uiteraard per kanaal 1 schip, alle 2.4 zenders kunnen wel varen. Meer informatie volgt op de dag zelf.

Stefan we nemen 2 camping tafeltjes mee. Kunnen de heren de boten op zetten :rolleyes:. Ze zullen wel in het water blijven denk ik. Maar is het wel mogelijk om de beide tafeltjes neer te zetten?

Hier staat al iemand te stuiteren voor 1 juni:( Volgens mij moet ik maar een bus( vrachtwagen) huren.

Ja Stefan het Noord komt eraan!!!!!:p

Hoi Mieke. Heb morgenavond weer overleg met de jubileum commissie. Denk dat het terrein behoorlijk vol zal staan met tafels. Maar meenemen kan altijd, kunnen we altijd nog kijken.
Heb er ook erg veel zin in, ben vorig jaar wel even wezen kijken maar was toen nog niet lid.

Back