ff voorstellen, cross tiger bonzer is dat wat??

• Topicstarter Topicstarter stefan7339
  • Startdatum Startdatum
S

stefan7339

Guest
hoi allemaal

ik ben stefan ik ben 15 jaar
en ga begingen met of roads auto's
omdat ik een een mooi braakligent terein dicht bij me huis heb
en daar is een cross baan van gemaakt

wil dus een hbx cross tiger bonzer v2 gaan kopen maar is dat wel wat?

ik hoor wel als het wat is

gr. stefan

Ik heb deze auto ook even gehad, na een tijdje was de servo al kapot.
Voor de rest een mooie en stevige auto!

Ik zou voor een buggy van Tamiya gaan, een DF-03 of een DF-02.
Is wel wat duurder, maar de handleiding van Tamiya is beter, en de stukken ervan zijn ook in elke modelbouwzaak te krijgen.

Ik zou voor een buggy van Tamiya gaan, een DF-03 of een DF-02.
Is wel wat duurder, maar de handleiding van Tamiya is beter, en de stukken ervan zijn ook in elke modelbouwzaak te krijgen.

oke bedankt
maar ik hoorde dat voor de hbx cross tiger bonzer v2 de onderdelen van Tamiya op kan bouwen
die man zij dat je gewoon bij plaatslijke modelbouw wilkels onderdelen kan kopen

ooh jha weet iemand meschien een modelbouw winkel ront apeldoorn/gelderland waar je onderdelen kan kopen?

m.v.g stefan

oke bedankt
maar ik hoorde dat voor de hbx cross tiger bonzer v2 de onderdelen van Tamiya op kan bouwen
die man zij dat je gewoon bij plaatslijke modelbouw wilkels onderdelen kan kopen

ooh jha weet iemand meschien een modelbouw winkel ront apeldoorn/gelderland waar je onderdelen kan kopen?

m.v.g stefan

Ik krijg vandaag of morgen mijn Reely Crosstiger/Bonzer... maar niet V2.......ik zou gewoon de normale nemen want die rijd gewoon op 7.2 volt

Hallo,

Met een 8,4V rijd hij gewoon net iets langzamer, niet echt iets om je druk over te maken en er kan ook niks kapot gaan. Maar hij trekt wel niet zoals het moet.

Groetjes,
Roger Schouteten

hoi allemaal ik heb een andere gekocht omdat ik het toch niets vond
ik heb nu een "hpi E firestorm 10T"

was wel veel duurder maar
ik denk dat het dan wel een betere is omdat het geen namaak is
want ik had gehoort dat hbx namaak is
en dat ze het met slechtere kwalietijd plastic etc....

ik ben hem nu aan het laden ga morgen rijden

mvg stefan

Hallo Stefan,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Hij is een stuk beter dan de Bonzer en heeft zelfs een betere prijs-kwaliteit verhouding. Een vriend heeft er Mamba Max in gelegd en kan het vermogen prima kwijt. Hij dempt de shock ook heel goed, qua demping en terugslag.

Groetjes,
Roger Schouteten

Hallo Stefan,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Hij is een stuk beter dan de Bonzer en heeft zelfs een betere prijs-kwaliteit verhouding. Een vriend heeft er Mamba Max in gelegd en kan het vermogen prima kwijt. Hij dempt de shock ook heel goed, qua demping en terugslag.

Groetjes,
Roger Schouteten

bedankt roger

ps. hij rijd echt fantasties

Hallo...

Ik heb mijn crosstiger eergister gekregen ben er erg blij mee...alleen het enige nadeel is dat hij niet zo hard gaat:(...Ik rij ergens op een terreintje bij mij in de buurt met een paar mooie jumps alleen egt ver komt die niet..(1.50 tot 2 meter)

Hallo...

Ik heb mijn crosstiger eergister gekregen ben er erg blij mee...alleen het enige nadeel is dat hij niet zo hard gaat:(...Ik rij ergens op een terreintje bij mij in de buurt met een paar mooie jumps alleen egt ver komt die niet..(1.50 tot 2 meter)

1.50 tot 2 meter??
Dat kan toch echt niet normaal zijn hoor...
Hoe ver het normaal zou gaan weet ik niet, maar 1,50 tot 2 meter is toch echt niks..

Hallo...

hoi banana.

mijne rijd wel erg hard
ben er erg blij mee
veel plezier met de auto
aleen hoe lang kan jij daar achter elkaar mee rijden

ik hoor wel van je...

groeten stefan

hoi banana.

mijne rijd wel erg hard
ben er erg blij mee
veel plezier met de auto
aleen hoe lang kan jij daar achter elkaar mee rijden

ik hoor wel van je...

groeten stefan

Ik heb 2 accu´s , 1 standaard 1800Mah NIMH en een 3000Mah NIMH Panasonic (€30,-).Met de standaard rij ik ongeveer 15 minuten en met Panasonic 20 tot 25 minuten...Helaas heb ik hem gister in de prak gereden:( Er kwam een steentje tussen de tandwielen, ik stopte gelijk met rijden toen ik al dat geratel hoorde maar toch koste het mij me tandwielen...Ik ga vandaag proberen om bij MrHobby nieuwe (Metalen) tandwielen ervoor te krijgen, ook haal ik gelijk wat betere veren...Maarja nu hou ik me bezig met me nikko evolution (ook wel grappig).Wel vind ik die crosstiger wel een leuk wagentje (Me eerste offroad).Gister maakte ik wel vette jumps (3 meter:cool:)...Het is me al 2 keer gelukt een frontflip te maken:D...Ik zet binnekort denk ik wel wat filmpjes op youtube.
(Stuur plz ook wat filmpjes van je firestorm)

Ik heb 2 accu´s , 1 standaard 1800Mah NIMH en een 3000Mah NIMH Panasonic (€30,-).Met de standaard rij ik ongeveer 15 minuten en met Panasonic 20 tot 25 minuten...Helaas heb ik hem gister in de prak gereden:( Er kwam een steentje tussen de tandwielen, ik stopte gelijk met rijden toen ik al dat geratel hoorde maar toch koste het mij me tandwielen...Ik ga vandaag proberen om bij MrHobby nieuwe (Metalen) tandwielen ervoor te krijgen, ook haal ik gelijk wat betere veren...Maarja nu hou ik me bezig met me nikko evolution (ook wel grappig).Wel vind ik die crosstiger wel een leuk wagentje (Me eerste offroad).Gister maakte ik wel vette jumps (3 meter:cool:)...Het is me al 2 keer gelukt een frontflip te maken:D...Ik zet binnekort denk ik wel wat filmpjes op youtube.
(Stuur plz ook wat filmpjes van je firestorm)

hoi banana

ik ben nu in frankrijk bij me ona dus ben een week niet active op het forum
ik heb me firestorm mee genomen naar frankrijk is erg leuk rijden
aleen ik ben een schans aan het maken in nederland
als de schans klaar is wal ik wel paar filmpjes laten zien
ik heb nu ook 2 accu pack 1 standaart 1500 en heb er gisteren nog 1 gekregen van me oma (4500)(52euro)
en nog een lader van me oma gekregen (42euro)

jammer van je tantwiel

mooie fimpjes:P

ik zal wel ff een filmpje sturen van in het grind/zand dat ik aan het heele kleine rontjes aan het maken ben in frankrijk

ps. sorry van de spellfouten in frankrijk staan paar letters op een andre plaats op het toetsenbort

Laatst bewerkt door een moderator:
hoi banana

ik heb een schans ff snel gemaakt van een pellet en paar hout blokken en nog 1 plank

ik ga er morgen over heen.
dan zal ik wel een filmpje hier neer zetten

groeten stefan

Back