Jou monster rijdt op stadium wielen.
Dan is het volgens mij een FG Stadium Beetle pro,,,,, toch?
Ga dat filter er maar snel afhalen, want die is niet geschikt voor offroad.
Dat is een papieren filter als het geen K&N is.
Je kunt net zo goed zonder als met dit filter gaan rijden.
Ik geef je hooguit 45min. in het zand voordat de motor ermee stopt door zand schade.
Je zult de eerste niet zijn die door een filter van 10 euro zijn hele Motorblokje vernield.
Het standaard FG filter doet vele malen beter zijn werk als het filter wat je nu gebruikt.
Ook de uitlaat bevorderd niet de performance van jou motor.
Ik denk zelfs hij minder presteerd met deze zelfgebouwde uitlaat.
En mischien is dit wel, waarom de motor zo hoog stationeer draait.
Gewoon het standaard potje erop en rijden maar!
Over de engine stop knop.
Jij bent de eerste die hem op de voorzijde heeft.
Op de achterzijde heb je normaal starten en stoppen binnen handbereik.
Nu heb je dat niet meer.
Ik zie er in iedergeval geen voordeel in, eerder een nadeel.
De knop op de achterzijde is zeer goed te bereiken bij een Beetle kap.