Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan alleen niets vinden over haar schade whatsoeverDe Repubblica del Brasile, imonummer 9138422, bouwjaar 1998,
van de "Grimaldi Group" Napoli/Italië. Thuishaven: Palermo.
Bron: Nieuwsblad Transport - Smit mag Repubblica di Genova bergen13 maart 2007
Smit mag Repubblica di Genova bergen
Bergingsbedrijf Smit Tak heeft de opdracht verworven het gekapseisde schip van Grimaldi in de Antwerpse haven recht trekken. Het Italiaanse schip Repubblica di Genova kwam donderdag op zijn kant te liggen door een technische storing. De berging gaat waarschijnlijk enkele maanden duren. Het omgeslagen schip is inmiddels een grote attractie in het Verrebroekdok in Antwerpen.
hahaha ik heb hem het is de USNS Vandenberg grote rol in de film virus film is in 1999 uitgegeven en de sleepboot heet sea star en
Jamie Lee Curtis - Kit Foster
William Baldwin - Steve Baker
Donald Sutherland - Captain Everton
Joanna Pacula - Nadia
Marshall Bell - J. W. Woods Jr.
Julio Oscar Mechoso - Squeaky; Sherman Augustus - Richie; Cliff Curtis - Hiko; Yuri Chervotkin - Colonel Kominski; Keith Flippen - Captain Lonya Rostov
en de kapitein heeft ook in the italian job en in dirty sext money en nog vele andere films gespeeld
alleen ik weet niet wat u met de naald in de hooiberg bedoelde??
ik vond hem wel goed en ik weet even geen raar schip meer dus zou iemand anders voor mij een nieuwe opdracht willen inzenden
mvg gerwin
wittekoek
het antwoord is volledig juist....
plaats maar de volgende opgave
... knip ...
dikkie dient even te wachten....
.. knip ..
ik vond hem wel goed en ik weet even geen raar schip meer dus zou iemand anders voor mij een nieuwe opdracht willen inzenden
Steffe, wittekoek wilde / kon even geen nieuwe opgave plaatsen. Er is dus legaal een vervolg geweest.
Dikkie is toch wel aan de beurt.
Wim
(tijdelijk hulpscheidsrechter)
Wikipedia zei:Wildcard (sport)
In de sport spreekt men van een wildcard als in een sportevenement, waarvoor bepaalde selectiecriteria gelden, een speler of een team kan worden uitgenodigd door de organisatie die niet aan de selectiecriteria voldoen. Redenen waarom een wildcard aan een bepaalde speler of team wordt gegeven, kunnen bijvoorbeeld zijn:
-sterke speler of een sterk team welke om een of andere reden niet aan selectiewedstrijden hebben meegedaan;
-speler/team welke afkomstig is uit stad, regio of land waar het evenement wordt georganiseerd;
-speler/team welke populair is bij het publiek;
-speler/team welke van iets lager niveau is dan de rest van de deelnemers, maar snel beter worden of anderszins veelbelovend zijn.
hier is mijn opdracht ik wil graag weten waneer deze boten voeren en waar en hoe ze op het idee zijn gekomen en waarvoor ze nog meer zijn gebruikt in totaal met hoofdtaak 3 taken
gerwin