FORUMLEDEN met ZEEWATER in de aderen...."vreemde boten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou dikkie mag hij had het goed het is een "weed cutter" wij hebben hoppers nodig om de waterweg open te houden en hun bodem begroeisel hakkers anders komt daar geen schip door de rivier heen

dus dikkie aan jou de eer

MVG

gerwin

daar het veeeel telang duurt...:confused::confused::confused::confused:

de nieuwe opgave......
831a.jpg

1.? naam van het schip?
2. in welke film heeft dit schip een belangrijke rol gespeeld ?????
ene....
3. noem enkele belangrijke spelers in deze film

de tips ......(zoals vermeld op de eerste blz van dit draadje...)

een ...
satelliet_206929a.jpg

en dan een !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2007-Biohazard3d.jpg

via een
jodrell.jpg

boem....knal....knetter
grote miserie op dit schip.....

een sleepboot is in de omgeving en wil het schip op sleeptouw nemen.....
шлюпка гужа

ps; de kapitein van de sleepboot heeft nog in tal van andere films gespeeld.....
een naald in een hooiberg/.........(dit is ook een tip....maar in het engels.....)

veel zoekgenot

psd; voor de sloper uit gent (galloooooo<......in nederland: hoiiiiiiiiiii)
neen.......dit schip moet je niet slopen<;;;;;;

groeten
steffe

Laatst bewerkt:
hahaha ik heb hem het is de USNS Vandenberg grote rol in de film virus film is in 1999 uitgegeven en de sleepboot heet sea star en
Jamie Lee Curtis - Kit Foster
William Baldwin - Steve Baker
Donald Sutherland - Captain Everton
Joanna Pacula - Nadia
Marshall Bell - J. W. Woods Jr.

Julio Oscar Mechoso - Squeaky; Sherman Augustus - Richie; Cliff Curtis - Hiko; Yuri Chervotkin - Colonel Kominski; Keith Flippen - Captain Lonya Rostov
en de kapitein heeft ook in the italian job en in dirty sext money en nog vele andere films gespeeld

alleen ik weet niet wat u met de naald in de hooiberg bedoelde??
ik vond hem wel goed en ik weet even geen raar schip meer dus zou iemand anders voor mij een nieuwe opdracht willen inzenden

mvg gerwin

Ok, ik zal een nieuwe opgave plaatsen, om de vaart er wat in te houden.
wim_vermeye_1.jpg

en wat dichterbij:
wim_vermeye.jpg

Dit schip ligt in een Antwerpse haven bij een scheepshersteller.
Waarom?
(Ja, omdat ze stuk is. :D Inderdaad. Maar waarom/waardoor is ze stuk gegaan?)

Wim

(Ik weet het, ze is al eens op dit forum besproken.)

Je kan zien dat ze gekapseisd en gezonken is.. dus dat is de schade.. of bedoel je hoe de schade ontstaan is?

Dankje!
13 maart 2007
Smit mag Repubblica di Genova bergen
Bergingsbedrijf Smit Tak heeft de opdracht verworven het gekapseisde schip van Grimaldi in de Antwerpse haven recht trekken. Het Italiaanse schip Repubblica di Genova kwam donderdag op zijn kant te liggen door een technische storing. De berging gaat waarschijnlijk enkele maanden duren. Het omgeslagen schip is inmiddels een grote attractie in het Verrebroekdok in Antwerpen.
Bron: Nieuwsblad Transport - Smit mag Repubblica di Genova bergen

hahaha ik heb hem het is de USNS Vandenberg grote rol in de film virus film is in 1999 uitgegeven en de sleepboot heet sea star en
Jamie Lee Curtis - Kit Foster
William Baldwin - Steve Baker
Donald Sutherland - Captain Everton
Joanna Pacula - Nadia
Marshall Bell - J. W. Woods Jr.

Julio Oscar Mechoso - Squeaky; Sherman Augustus - Richie; Cliff Curtis - Hiko; Yuri Chervotkin - Colonel Kominski; Keith Flippen - Captain Lonya Rostov
en de kapitein heeft ook in the italian job en in dirty sext money en nog vele andere films gespeeld

alleen ik weet niet wat u met de naald in de hooiberg bedoelde??
ik vond hem wel goed en ik weet even geen raar schip meer dus zou iemand anders voor mij een nieuwe opdracht willen inzenden

mvg gerwin

wittekoek
het antwoord is volledig juist....:o:o:o

plaats maar de volgende opgave

ps: de naald in de hooiberg
een tip naar sutherland
heeft nog in een spionage film gespeeld onde de naam the needle

dikkie dient even te wachten....

groeten
steffe

wittekoek
het antwoord is volledig juist....:o:o:o

plaats maar de volgende opgave
... knip ...
dikkie dient even te wachten....

.. knip ..

Steffe, wittekoek wilde / kon even geen nieuwe opgave plaatsen. Er is dus legaal een vervolg geweest.
Dikkie is toch wel aan de beurt.

Wim

(tijdelijk hulpscheidsrechter ;) )

Je zou ook nog kunnen zeggen, dat Rudmer 'm aan het nabouwen is. Tenminste, vorig jaar was dat zo. Volgens mij ligt de bouw stil.

Het is de 'water injection dredger JETSED'. Als je bij Wikipedia zoekt naar WID, krijg je:

Een WID (Water Injection Dredger oftewel water injectie baggerschip) is een baggerschip dat bodemmateriaal verplaatst door water onder lage druk in de bodem te spuiten. Water Injectie Baggeren is een methode van baggeren die met name geschikt is om recent afgezet sediment te verwijderen (onderhoudsbaggerwerk). De methode is ook toepasbaar om fijn zand over kortere afstanden te verplaatsen.

Laatst bewerkt:
Aangezien Dikkie natuurlijk weer aan het autorijlessen is of aan het studeren of nog aan het eten of wat andere onduidelijke dingen aan het doen is en omdat je het zelfde plaatje via Google onmiddellijk kan vinden zal ik 'm zelf maar meteen goedkeuren.

Nieuwe opgave. Een schip met pootjes. Zes pootjes wel te verstaan, van elk 83 meter lang. Behalve de naam van het schip ook welk werk het doet.

schipoppootjesvc3.jpg

Steffe, wittekoek wilde / kon even geen nieuwe opgave plaatsen. Er is dus legaal een vervolg geweest.
Dikkie is toch wel aan de beurt.
Wim
(tijdelijk hulpscheidsrechter ;) )

wimg
ik stel voor om aan wittekoeke een wildkaart te geven;)
dat heeft ie vast en zeker verdiend (temeer zijn 16 jaar)
de opgave onder de vorm van een puzzel was zeker niet gemakkelijk....!!!!!!!!!!!!!.:rolleyes::rolleyes:

wittekoeke
na het juiste antwoord op de vraag van corrien graag uw opgave plaatsen
begin maar te zoeken:):):)
ps: hoe heb je zo snel het antwoord gevonden?????

steffe

Laatst bewerkt:
@ steffe

wat is een wildkaart??

en hoe ik het heb gevonden google afbeeldingen en dan: russian movie ship en dan MSFSC News
en de rest was best makkelijk

ps. ik ben al een opgave aan het zoeken

mvg

gerwin

sorry corrien ik hoop niet dat ik wordt gebanned van dit topic maar ik weet weer de vraag het is de resolution:Door de overname van de Britse onderneming Marine Projects International (MPI) uit Middlesborough is rederij Vroon uit Breskens eigenaar geworden van de Resolution, het grootste hefschip ter wereld. Dit schip is naar Nederlands ontwerp speciaal gebouwd voor het installeren van windmolens offshore. De Resolution is 130 meter lang, 38 meter breed en kan zich 70 meter opheffen. Op dit moment is het schip betrokken bij de aanleg van een windmolenpark voor de kust van Barrow in Furness. De komende twee jaar zal het vaartuig, onder contract van Centrica Renewable Energy, worden ingezet voor het in zee installeren van twee nieuwe windmolenparken voor de kust van het Britse graafschap Cumbria.

ps. handig he google ;)

ps2. mijn opdracht komt eraan

mvg

gerwin

Laatst bewerkt:
hier is mijn opdracht ik wil graag weten waneer deze boten voeren en waar en hoe ze op het idee zijn gekomen en waarvoor ze nog meer zijn gebruikt in totaal met hoofdtaak 3 taken
eb hier de tip het heeft te maken met mijn vorige opdracht en ze varen af en aan
en hier natuurlijk een fototje:

hij is niet zo heel moeilijk

ps. steffe wat is een wildkaart???????

mvg

gerwin

Laatst bewerkt:
"Wildkaart" is de vertaling voor "Wildcard"
Wikipedia zei:
Wildcard (sport)
In de sport spreekt men van een wildcard als in een sportevenement, waarvoor bepaalde selectiecriteria gelden, een speler of een team kan worden uitgenodigd door de organisatie die niet aan de selectiecriteria voldoen. Redenen waarom een wildcard aan een bepaalde speler of team wordt gegeven, kunnen bijvoorbeeld zijn:

-sterke speler of een sterk team welke om een of andere reden niet aan selectiewedstrijden hebben meegedaan;
-speler/team welke afkomstig is uit stad, regio of land waar het evenement wordt georganiseerd;
-speler/team welke populair is bij het publiek;
-speler/team welke van iets lager niveau is dan de rest van de deelnemers, maar snel beter worden of anderszins veelbelovend zijn.

Met andere woorden: ook wanneer je de vraag van Jan niet had kunnen beantwoorden, had je toch de volgende opgave mogen plaatsen.
Maar: je wist het antwoord, dus eigenlijk heb je die Wildcard nog steeds ;)

Wim

hier is mijn opdracht ik wil graag weten waneer deze boten voeren en waar en hoe ze op het idee zijn gekomen en waarvoor ze nog meer zijn gebruikt in totaal met hoofdtaak 3 taken
gerwin

wittekoeke

waar is het verhaaltje of enkele tips????????:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
(kijk eens naar het voorbeeld van the virus......)
steffe

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back