FORUMLEDEN met ZEEWATER in de aderen...."vreemde boten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien, dat je ook nog even een plaatje van de tandenborstel van de kapitein kan uploaden, Roel? Mogelijk hebben we dan wat meer aanknopingspunten om naar te zoeken?

Of was 'boot' de helft van het goede antwoord? Nou, dat wordt lekker zoeken :nooo:.

Tandenborstel heeft de Kommandant niets meer aan; hij had toch al een kunstgebit.
En ja, "Boot" is de helft van het juiste antwoord.

Succes....

Tip: de affuit die hier in stond kwam uit de lucht...

Wat voor een affuit? Er zijn er nogal wat: belegeringsaffuit, depressieaffuit, duikaffuit, Gribeauvalaffuit, kazemataffuit, kustaffuit, minimaal-schietgataffuit, Moncriefaffuit, raamaffuit, radaffuit, rolpaard, sledeaffuit, sprinkhaanaffuit en walaffuit. En dan heb ik het nog niet eens over de MAG-affuit of de ringaffuit voor de .50, want die zijn m.i. te nieuw.

Als het een duikaffuit was gok ik op een duikboot. Was dat een Nederlandse? Dan wordt het gemakkelijk zoeken welke van de 6 het was. Dat is het totale aantal, dat ooit gezonken is. Of was het die Duitse, de U-864, die vorig jaar in het nieuws was. Die heeft een beetje veel vergif aan boord en moet nodig worden geborgen (kosten 1 miljard) of in het beton worden gegoten (kosten 250 miljoen).

Laatst bewerkt:
die hebben en gat voorin voor de flak dat hier op lijkt. het bevat boot en hij bouwt er een dus volgens mij is het een s boot
ptboats07122101_1198209088.jpg

voorop zit een gat met een beugel eromheen

photo_eagle.jpg

EAGLE: AMERICA'S TALL SHIP

Ahoy and welcome aboard the U.S. Coast Guard Cutter Eagle, the training ship for future Coast Guard officers. This beautiful, historic barque is based here at the U.S. Coast Guard Academy in New London, Connecticut.
Tadaaa. Dan kan ik nu met gerust hart naar school :)

Haha, ik googlede voor de grap voor nieuwe opgave naar "vreemde boot"... dit draadje is de eerste link.
Anyway, nieuwe opgave.

Ik heb níet gefotosoept, en ik wil graag weten - naam, bouwjaar, type, en uiteraard waar deze dame vandaan komt. Voor het tempo heb ik een makkelijke, dachti k zelf
randomtt1.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back