Foto's (geen replies :wink:) van je modelauto!

• Topicstarter Topicstarter RClipse
  • Startdatum Startdatum
CRC Craper Knife 3.2r

1.jpg

3.jpg

10.jpg

11.jpg

me auto's voor dit seizoen..

ta-05 en xray m18: beidden flink geupgrated natuurlijk :D beidde met mazda6 body (ta-05 = HB m18 = protoform)
deze foto's zijn inmiddels al weer wat veroudert aangezine de ta-05 nog lichte aanpassingen heeft gekregen zoals ingekorte motorkables, servo kabels, en ingekort kabels bij de m18 voor minder weerstand. m18 heeft inmiddels ook spoiler (was ik nog mee bezig bij het nemen van deze foto's).
sorry voor de slechte kwaliteit maar telefoon heeft niet zon beste camera.. (1.0 MP als ik t goed heb)
ls je goed kijkt kun je zien dat de ta-05 al een wedstrijd heeft gereden emt deze body (zwart strepen op de voorkant en zijkant.)
Afb006%7E0.jpg

Afb007.jpg

Afb008.jpg

Afb009.jpg

de amazingracing team body's.. klaar met spuiten tijd voor de bestickering:
Afb001.jpg

oke, hier dan die van mij :wink:

normal_1~0.JPG
tamiya qd

normal_HBX1.JPG
tamiya tl-01b

normal_samen~0.JPG
tamiya qd + tl-01b + zeemanautootje

normal_M5110015.JPG
tl-01b alweer

normal_M5110004~0.JPG
mn nieuwe tl-01 met in de heok nog een 5 euro autootje :D

ook heb ik nog een startautootje van 5 cm lang maar die heb ik nog niet op de foto. ook komt er waarscheinelijk nog een aanhanger voor de tl-01, maar dan wel een waar de tl-01B op past :D

Dit is mijn nieuwste aanwinst,gekregen van een kennis van mijn schoonvader(voor een paar tientjes :lol: )
Er moest wel het een en ander aan gebeuren,de tank was kapot,schokbrekers deden het niet meer,voordifferentieel zat vast,
de ontvanger stoorde als een idioot,enz.
Maar na dit allemaal te hebben opgeknapt even een test rit gedaan,tjeeeee,wat een verschil van rijden dan met mijn protech st-4.
Deze auto gaat echt als de brandweer,wat een genot om te rijden :lol:
Hier wat foto's.

Mijn Jconcepts BJ4 Worlds offroad auto weer is uit het stof gehaald. Heb het brushless systeem er uitgehaald deze ga ik rijden in me XRay T2 en hier zit nu dus gewoon weer een Brushed setje in met een 12x2 motor.

Binnenkort weer is even ergens uitproberen.

IMG_2958%20(Small).JPG

IMG_2962%20(Small).JPG

IMG_2970%20(Small).JPG

IMG_2969%20(Small).JPG

IMG_2965%20(Small).JPG

IMG_2972%20(Small).JPG

Ik ben hier een beetje nieuw maar kijk al een tijdje mee. Toen ik 12 was is het eigenlijk begonnen, toen bij conrad (ja bij de modelbouwdag) een Tamiya TA03 gekocht om mee te beginnen Audi A4 STW. Daar een tijd mee gereden op gevoerd enz. Paar kappen bij gekocht alleemaal leuk en aardig maar ik wou sneller. Dus ik heb een paar jaar geleden een kyosho kx one gehaald 2e hands. Deze rij ik nog steeds mee, met een corally 12x3, LRP 12 turns limit regelaar enz.
De foto's!
dsc00912iy2.jpg

dsc00911hs6.jpg

dsc00914mv1.jpg

Back