FPV, multicopter videos enz

Discussie in 'Multicopters FPV foto en video' gestart door BorisB, 5 jul 2012.

1. dirpam

dirpam

Lid geworden:
    4 okt 2012
    @Roni. Wacht er komt nog filmpje van 2de locatie en dat is wel gedurfd.

2. BorisB

BorisB Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mei 2012
    Damn dirpam..dit is een zeer mooie locatie. Is dat de ring van antwerpen daar?

EDIT
    Locatie kwam me zo bekend voor dat ik meteen google maps had gechecked. Het is is inderdaad de plek waar ik langs reed iedere keer.

3. QuadRon

QuadRon

Lid geworden:
    16 mrt 2008
    Dat is in Deurne , rivierenhof..

4. Igor

Igor

Lid geworden:
    19 apr 2007
    Vandaag weer een vluchtje gemaakt, helaas gopro verloren tijdens het vliegen maar gelukkig nog terug gevonden na 20 minuten zoeken... Wel weer een lesje geleerd. Volgende keer die GoPro veeeel beter bevestigen!

Wel jammer dat hij niet HD is op youtube... Vreemd.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  5. BorisB

BorisB Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mei 2012
  6. QuadRon

QuadRon

Lid geworden:
    16 mrt 2008
    Dat is het , rivierenhof is een deel borgerhout en een deel Deurne ;)

7. BorisB

BorisB Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mei 2012
    Bij youtube duurt renderen naar hd wat langer.

Hoe had je gopro vast eigenlijk? Wel gelukkig gevonden.

8. Igor

Igor

Lid geworden:
    19 apr 2007
    HD gaat nog komen dus? Dat zou mooi zijn. Ik had de GoPro vast met een tripodmount waarvan de schroef dus is losgetrild. Dit keer ook de prop's gebalanceerd wat ik bij de vorige vlucht was vergeten nadat ik 2 props kapot had gevlogen.

Edit;
    HD staat nu ook online!

9. dirpam

dirpam

Lid geworden:
    4 okt 2012
    Inderdaad die locatie is 100% juist.

You can fly but you can't hide....Damn Google :p

@garbungel: dat is ook waar ik zo goed als woon dus als je passeert breng de Iconic dan maar mee..:)

Laatst bewerkt: 13 mei 2013
  10. BadBert

BadBert Forum veteraan

Lid geworden:
    4 feb 2005
    Lekker bezig Igor :)

11. kammetje

kammetje

Lid geworden:
    5 okt 2012
    @igor... strijp R zie ik..ik heb 2 weken terug op exact dezelfde locatie gevlogen...woon er 5 minuutjes vanaf..

12. BorisB

BorisB Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mei 2012
    Verrek....ik zie het nu pas. Ik heb hier vorig jaar ook vaak mijn testvluchten gemaakt en woonde er ook redelijk in de buurt. Het is nu alleen veranderd....flink wat bijgebouwd.

Je ziet ook evoluon op de acthrergrond :D

13. kammetje

kammetje

Lid geworden:
    5 okt 2012
    ik heb daar mijn eerste FPV vluchtje gemaakt .... met scherm .... oei
    daarna alleen nog maar grote open akkers opgezocht...toch beter voor de beginner

14. BorisB

BorisB Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mei 2012
    Als beginner moet je grote veld hebben met alleen gras, waar je het minste schade overhoudt als er wat misgaat :D. Het is misschien saai, maar perfect om te oefenen. Dat valt dan tegen in Eindhoven :D.

Sinds dat ik nu in Best woon heb ik veel meer plekken in de buurt om te vliegen.

@igoortje
    Ben benieuwd hoe je dat met schroef had gedaan dan? Gebruik je de case? Je kan ook van die plakkertjes gebruiken zijn best goed. Ik doe naast het plakkertje nog een extra touwtje erbij voor de extra verzekering.

15. B.Dave

B.Dave

Lid geworden:
    8 sep 2009
    Gisteren idd met Dirk een zeer leuke namiddag gehad.
    Eerste locatie in het park was al zeer mooi maar wacht maar op de 2de locatie :)
    Dirk zal het tonen zodra filmpje klaar is.
    Zelfs Roni gaat ons zot verklaren dat we daar geweest zijn haha.
    Of mss juist niet en wil die daar ook gaan volgende keer want er is wel veel te zien daar.

16. Pinky-II

Pinky-II

Lid geworden:
    3 dec 2007
    Zo zondag toch even droog wel erg veel wind dus werdt het tijd het gras eens te maaien op Zuidbroek (Apeldoorn). As usual nog druk aan het leren durf wel wat meer maar een 8 maken is er nog niet bij :).

Nu maar eens gaan pielen met de P/I van het KK board heb nog wat drift en stijgen bij diverse stuur handelingen maar die moeten eruit te tunen zijn.

Videotje (Ps nee de linker motor staat niet scheef komt vermoedelijk door de GoPro die op 720P staat en dus horizon kromming heeft door de groothoek lens)

17. QuadRon

QuadRon

Lid geworden:
    16 mrt 2008
    Net de sunnysky's 1100kv binnen gekregen , moet zeggen dat de Tigers wel mooier en beter afgewerkt zijn maar kosten ook 2keer zoveel...

1 ding slaagt wel tegen, had ze besteld met adaptors dat je ze kon vast schroeven en heb de gewone prop adaptors gekregen.

Aangezien het maar een dunne motoras is zal het de een goed crash kromstaan.

Nu maar zoeken naar passende prop adaptors..
    3 motoren zijn van gaten voorzien voor een adaptor vast te schroeven en 1 motor heeft geen gaten , heb er nog 5 besteld dus dat probleem wordt wel opgelost..
    De Naze acro heb ik binnen 3 dagen binnen van japan , das ni normaal snel!

18. Igor

Igor

Lid geworden:
    19 apr 2007
    Jep Strijp-R, ik woon hier ook 5 minuten vandaan. En kijk kijk vanuit mijn studentenkamer uit tegen de witte philips gebouwen vlak bij het Natlab.

Normaal vlieg ik in of bij Bergen op Zoom, maar deze week wilde ik een video maken voor een schoolopdracht waarbij we een plek moeten 'exploren' en ik heb de mogelijkheid om dit met mn hobby vanuit de lucht te doen.

Mijn gopro is gewoon door een gat in een plankje wat aan mijn frame vastgemaakt met een tripodmount en een tripod schroef. Voorgaande keren ging dit goed. Maargoed, ik heb mijn lesje geleerd.

19. Rogier

Rogier

Lid geworden:
    10 mei 2012
    Was er niet iemand recent op dit forum zijn copter kwijt? Via een collega van me hoorde ik toevallig dat er een 'vliegtuig met camera eronder' was gevonden bij Luttelgeest.... wellicht kan ik mensen in contact met elkaar brengen?? Nadeel is alleen dat ik niet meer weet wie hier schreef dat hij zijn materiaal kwijt was en waar dat was... Weet iemand dit nog?

20. QuadRon

QuadRon

Lid geworden:
    16 mrt 2008
    LennartB was zijn Tbs kwijt een tijd geleden..

Deel Deze Pagina