FPV, multicopter videos enz

Mooie vluchten Boris. Je begint al aardig gewend te raken aan in mini-H zie ik. Gaat de QX-9 al in de verkoop ;)

Lipo batterijen zijn in ieder geval een stuk goedkoper voor deze machine.

Mijn simple OSD begint er overigens de geest aan te geven. Nu hebben ze exact dezelfde weer op voorraad staan in het EU warehouse, maar ik twijfel of ik niet de super simple uit het internationale warehouse moet halen. Daar staat nu bij de omschrijving dat voltage inputs van 5 tot 26 volt is. Dat sluit toch beter aan bij mijn 4S setup.

Super Simple Mini OSD System for FPV

Hier wat mini FPV. De wereld is ineens veel kleiner met zo'n kleine quad en heb je veel meer plekken om te vliegen

Super V.E.T !!!
zit genoeg power in en stuurt als een F1 volgens mij
gelukkig doet die Water-Rat het weer :D
wat een cool plekje om te FPV'en man
als ik de mijne heb gaan we eens samen :vamp: Roni laten we thuis hahaha

Mijn eerste vlucht op fpv!! :D had in begin wat problemen met het beeld.. maar heb nu nieuwe antenne's gehaald van betere kwaliteit:p

voor de Eerste vlucht ... heel knap hoor ;)

Spijtig genoeg geen beelden van vandaag maar ik ben gecrashed.

Laatste vlucht van de dag voor ik naar huis ging........ben redelijk hoog in de lucht......begint te regenen.......nanowii valt uit.........boem patar.......los de grond in......2 minuten lopen.........quad oprapen.........schade pfew maar 1 propje......inladen en naar huis rijden.

Wss paar druppels foutief neergekomen op het nanowii bordje.
Thuis alles goed gedroogd nu en alles werkt weer als vanouds :)
Die flip frames zijn niet stuk te krijgen en die nanowii's ook niet :)
Die heeft nu 2x keer water gezien en 2x overleefd hehe.

Ah dat is een goed idee.....
Eens kijken of de vrouw nog zo iets in huis heeft en anders bij de buurvrouw gaan kijken :)
Thx voor de tip

Toppertje!!...errug knap hoe je dat flikt kerel,zo mooi strak als je machientje vliegt en je het tempo erin gooit..en dat met een Naza hahaha :D

Very nice indeed..!
Zei ik toch....wanneer ga jij aan de mini? ;)

Mooie vluchten Boris. Je begint al aardig gewend te raken aan in mini-H zie ik. Gaat de QX-9 al in de verkoop ;)

Lipo batterijen zijn in ieder geval een stuk goedkoper voor deze machine.

Mijn simple OSD begint er overigens de geest aan te geven. Nu hebben ze exact dezelfde weer op voorraad staan in het EU warehouse, maar ik twijfel of ik niet de super simple uit het internationale warehouse moet halen. Daar staat nu bij de omschrijving dat voltage inputs van 5 tot 26 volt is. Dat sluit toch beter aan bij mijn 4S setup.

Super Simple Mini OSD System for FPV
Zo'n kleine heeft talloze voordelen:
- Goedkopere lipos
- laden veel sneller!
- Vliegt net zo lekker als een grote quad. Je voelt het nauwelijks tijdens het vlucht
- Klein en ONSCHADELIJK. Ik durf zo'n ding moeiteloos tegen mij aan te krijgen en dan weet ik zeker dat ik er niks aan overhoud. Dit geeft dan ook meteen betere perspectieven als het gaat om de veiligheid. Ik had hier nooit met mijn QX-9 of wat anders mee durven vliegen
- En het kan aardig tegen crashes deze dingen vanwege kleine massa.
- Je hebt ineens veel meer vlieg gebieden wat normaal heel lastig te vinden is.
- En je kan goed indoor vliegen ;P. Iets wat in land als Nederland ideaal is. "Urban Style"

Mooi Boris , kan niet wachten tot men mini klaar is ;)
Ja man, schiet eens op ;)

Super V.E.T !!!
zit genoeg power in en stuurt als een F1 volgens mij
gelukkig doet die Water-Rat het weer :D
wat een cool plekje om te FPV'en man
als ik de mijne heb gaan we eens samen :vamp: Roni laten we thuis hahaha
Power is precies genoeg. Heb hem aan dieet gelegd en zaken anders verdeeld. Heb deze week nog lichtere Vtx en dan zal het nog beter vlammen. Ja bij die kleintjes moet je echt aan grams denken.
Binnenkort een keer mini races houden ;). Roni weet wel een mooi parkeergarage zegt ie.

Spijtig genoeg geen beelden van vandaag maar ik ben gecrashed.
Geen beelden? vergeten op te nemen?

1 lipo en het begon te :onweer:
en inpakken maar :roll: ...

Een mini zou echt wat voor jou zijn! Mooie vlucht man!

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag weer wezen oefenen met m'n tricopter, zowel fpv als los. Eerste keer met gopro voorop, zie nog klein beetje jello.

Niet zo spectaculair als de andere hier :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Boris : neen niet vergeten. Wou gewoon geen opname maken van alweer zelfde locatie. Wel spijtig dus want had ook nog bijna botsing tegen roni ervoor.

Back