FPV, multicopter videos enz

Daar zal het aan liggen , was snel aan het vliegen , gewoon pech, ben al eerder gecrasht en had dit nog niet meegemaakt.

De gopro 3 Lcd's zijn zwak , Dirk heeft die van hem ook laten vallen en de lcd was direkt kapot..

Als het om een toestel van 450 euro gaat daar word je niet vrolijk van , niks aan te doen c'est la vie :)

Haha! Echt te vet. Alleen ze cape wappert niet joh ;). Heb je misschien een fototje hoe je hem gemonteerd hebt?

Ik heb gisteren met de schaapjes gevlogen :D.

Laatst bewerkt door een moderator:
@Percy: SUPERMAN is er al weer af nu was enkel met stripje vastgemaakt, doe het nog wel eens op betere manier. Schaapjes drijven gaat goed met quad.

Vlucht zonder SUPERMAN liept iets slechter af, plotseling een 10 tal spinning roll naar rechts zonder commando....Resultaat TOTAL LOSS

full

Filmpje volgt...

Schade valt wel mee, props zijn heel en de armen ook :)
Tijd voor Boris zijn Iconic-x te gaat halen!
Weet je al waarom je gecrasht bent?

En wederom een dagje op het Loo.

Dylan heeft ook even 2 accu's gevlogen met mijn GoPro dus hier een paar filmpjes

Dylan:

Jerome (Yep nog lerend :))

Thanks. Was inderdaad erg gaaf tussen de olijfbomen door met de tbs. Ben wel wat tijd bezig geweest met het tunen van de cc3d na de overstap naar tiger motoren en 9" props.

Mooie video! Omgeving is echt heel tof! Je ziet trouwens best veel verschil tussen sommige beelden, sommige lijken vrij flets vergeleken met de andere. Is dat vanwege het weer of het verschil tussen de Hero2 en Hero3?

Thanks Igor. Klopt is inderdaad het verschil tussen Hero2 en 3 black. Al moet ik wel zeggen dat mijn hero2, na vele crashes, bepaald geen benchmark is.

Ik ben wel heel erg onder de indruk van de hero3. 1080p op 60fps is echt top! (mijn pc klinkt bij het editen helaas wel als een stofzuiger)

Thanks. Was inderdaad erg gaaf tussen de olijfbomen door met de tbs. Ben wel wat tijd bezig geweest met het tunen van de cc3d na de overstap naar tiger motoren en 9" props.

Strak hoor, wat gebruik je trouwens als 'veiligheid' in het geval van een crash + vermissing? OSD met GPS coordinaten of laat je een DVR meelopen?

Thanks Douwe. Ik gebruik eigenlijk niks als backup. Ik heb in de bergen 1 keer gehad dat ik video volledig kwijt was (was op bergweg links afgegaan ipv rechtsaf:-)). Ik onthoud meestal wel ongeveer waar ik vlieg, dus gelijk gas dicht.

Ik zit te overwegen om over te stappen naar antenna tracking met een helical. Dat zou ook gelijk helpen bij het terugvinden.

Momenteel zijn ze enkel origineel te verkrijgen, zal het wel in de winkel laten doen als het niet te gek duur is.
Heb vandaag heel de dag zitten racen , was de sunnysky"s 1100kv's aan het testen.Die gaan als een rakket , ben 1 keer gecrasht en ik had direkt prijs , voor de rest is de zelfbouw quad onbreekbaar dat is vandaag gebleken , zware knal en enkel 3 props gebroken en spijtig genoeg de gopro lcd...

Tipje: Helikopters en overige : Phantom, Foto luchtfoto

Als hij voor de max prijs weg gaat krijg je nog een Phantom gratis ook :)

Haha, het is een gopro 2 dat je erbij krijgt , heb een schermpje van een gopro 3 nodig ;)
En wat de phantom betreft mogen ze dat lelijk speelgoed zelf houden :)

Back