FPV, multicopter videos enz

Wat bedoel je met niet echt strak? Zijn exact jou settings waarmee ik vlieg, waarvoor nogmaals dank. Wel met HQ 5x4 props ipv 5x45. Ik heb wel al gemerkt dat bij full throttle de quad naar links 'yawed', vreemd genoeg...

je ziet dat je soms in gevecht bent met yaw. Als je filmpje bekijkt zie je soms wat yaw bewegingen die er zeker niet uit de stick komen.
Nu je zegt dat als je omhoog puncht dat het dan naar links draait is zeker een indicatie dat er wat niet in orde is.
Het kan een regelaar of de motor zijn.

Wat voor setup heb je verder en welke settings vlieg je?

je ziet dat je soms in gevecht bent met yaw. Als je filmpje bekijkt zie je soms wat yaw bewegingen die er zeker niet uit de stick komen.
Nu je zegt dat als je omhoog puncht dat het dan naar links draait is zeker een indicatie dat er wat niet in orde is.
Het kan een regelaar of de motor zijn.

Wat voor setup heb je verder en welke settings vlieg je?

Fijn dat je me hierin helpt! Set up is BO MiniH frame, Acro NAZE32, Flyduino KISS 18A ESC's, Cobra 1960KV new version, HQ Prop 5x40, Nanotech 1800 35-70C 4S, cleanflight met jou settings en oneshot 125...
Je stuurde me in jou set up custom mixer settings, deze heb ik niet doorgevoerd..
Zou het daaraan kunnen liggen misschien?

Een nieuw plekje gevonden met wat leuke bomenrijen.
Ik kon m'n Blackout Mini-H niet in de koffer laten liggen, ik moest er gewoon even doorheen racen ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Fijn dat je me hierin helpt! Set up is BO MiniH frame, Acro NAZE32, Flyduino KISS 18A ESC's, Cobra 1960KV new version, HQ Prop 5x40, Nanotech 1800 35-70C 4S, cleanflight met jou settings en oneshot 125...
Je stuurde me in jou set up custom mixer settings, deze heb ik niet doorgevoerd..
Zou het daaraan kunnen liggen misschien?

Is het 4S?

gooi de yaw p eens omhoog. Denk dat mijn settings op 6x45 props waren en dat is anders.
Een nieuw plekje gevonden met wat leuke bomenrijen.
Ik kon m'n Blackout Mini-H niet in de koffer laten liggen, ik moest er gewoon even doorheen racen ;-)

top vluchtje jazz!

[URL="
[/URL]

Wij Zijn ook al aan het klooien met poortjes. :)

En ik ben los gegaan met final cut pro. :p:-|

QM4 fpv maiden op 3s en 4s. Wel een beetje saai zo'n kaal veld.

Ik was mn camera foam vergeten dus hij trilde iets op de topplate, vandaar de jello.

Camera moet ook nog wat verder naar achteren.

Usual suspects, usual place

De score is QM4 - BlackOut (fearless): 1 - 0 [emoji12]

Wat een actie weer bij de meeste vids....
Ongelofelijk: mooi om te zien

Mijn testje van Simonk in een mini bos:

Back