Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
...... Inmiddels is de 3e zender nu ook besteld.
GJ
Was dat per ongeluk? gebeurd mij ook wel eens
Waarom zou je drie dezelfde zenders wil hebben?
Twee snap ik wel. Of in ieder geval twee functioneel dezelfde zenders.
Dual Rate en Expo op een slider of potmeter..
Het kan!!
Kan je die potmeter waardes ook nog ergens manipuleren, want -20 %expo lijkt me niet erg prettig. Expo boven 30% ook niet trouwens zoals je elders al aangaf.
En kinderlijk eenvoudig zo te zien!Dual Rate en Expo op een slider of potmeter..
Het kan!!
Vandaag uiteindelijk de zender meegenomen naar het veld. In één woord, wat een top zender is het. Ligt superfijn in de hand en tijdens het vliegen zijn de schakelaars goed bereikbaar zonder te kijken naar de zender.
Ben echt super tevreden met deze nieuwe aanwinst en zo blij dat ik Futaba de deur uitgegooid heb.
Zonder een zender discussie te willen starten......
Wat is / was er mis met de Futaba zender ?
Grt,
Arnoud.
Ik kon nooit wat vinden in de menus bij futaba. Throttlecut bijvoorbeeld op een electro kist. Bij Futaba altijd een probleem. Je moet dan percentage opgeven van de throttle en dan schakelaar toewijzen. Bij ethos in de mixer menu van throttle. Bij throttle cut schakelaar toevoegen en werkt gelijk.
Begrijp mij niet verkeerd. Futaba wil ik niet bestempelen als zijnde slecht. Maar zijn totaal visie loos en niet innovatief. Achterhaalde software die niet gebruiksvriendelijk is.
Kan je die potmeter waardes ook nog ergens manipuleren, want -20 %expo lijkt me niet erg prettig. Expo boven 30% ook niet trouwens zoals je elders al aangaf.