mooi vuurwerk?![]()
Spectaculair was het zeker, en de motor van Jeroen hebben we nooit meer terug gevonden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mooi vuurwerk?![]()
Misschien in Hoek van Holland eens kijken bij gevonden voorwerpen
En ja de vliegstijl van Alex............... die gaat misschien ietsies verder dan de gemiddelde ultra vlieger, wel specta overigens![]()
Ger.
toevallig nog foto's hiervan (is geen leedvermaak hoor) ...Spectaculair was het zeker, en de motor van Jeroen hebben we nooit meer terug gevonden![]()
toevallig nog foto's hiervan (is geen leedvermaak hoor) ...
Jawel, ergens eerder in dit topic![]()
er was ergens iets met bomen........................
ik hoor het wel, het wordt weer tijd om een funjet meeting te organiseren (het leeft nog volop hier), zal het weer eens in de groep gooien .... dus mocht er interesse zijn (net als vorig jaar), laat maar vast weten.
als ik het organiseer is het sowieso in brabant, bij modelvliegclub bergeyk, net als vorig jaar en was zeer geslaagd ...ja,ergens in brabant bij voorkeur
als ik het organiseer is het sowieso in brabant, bij modelvliegclub bergeyk, net als vorig jaar en was zeer geslaagd ...
O ja volgroeid mais is trouwens erg hard gebleken, ik had een aardig puzzeltje over na de 45 graden duik zo de grond invia dat keiharde mais.
Ger.
op 22 april is het funvliegen met een BBQ ...Inderdaad, dat was erg gezellig
Wat staat er bij jullie trouwens op 22 april te gebeuren?
op 22 april is het funvliegen met een BBQ ...
volgens mij is iedereen welkom .... hoe meer zielen ....