Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ook het idee om de funjet ultra aan te schaffen als 2de vliegtuig.
Juist........![]()
om te beginnen goede setup, kunt gewoon standaard servo's (HXT-500 ofzo) pakken, aangezien de snelheid toch niet zo hoog is.
tsja, maar ook stukken beter, de HXT 500 en 900 is eigenlijk gewoon chinese troep, maarja ....Die 65MG vind ik nogal duur, ik ga het eens bekijken.
niet met die snelheid ...HXT 500 en 900
Kost je je funjet !
ik weet het als ervaren funjet vlieger !
![]()
in elk geval wel een hoop herrie ....Die hyperion kun je zo op 500watt laten lopen maar voor de funjet word het volgens mij niet snel genoeg....
Heb er hier ook een liggen zit nog steeds rond te kijken naar een pylon maar kan maar geen keuzes maken :-(![]()
dan ligt het toch aan jeroen, hahaIk heb met de multiplex tuningset-up voor 3s gevlogen en vanaf het begin met hxt900. Nooit problemen gehad was geklokt op 180 geloof ik
Ander tipje: voor een 3s setup is het totaal onnodig en nutteloos om een Ultra te kopen. Dan koop je beter de normale versie, die is ook een stuk lichter qua schuim, waardoor hij uiteindelijk (lagere vleugelbelasting) een stuk beter vliegt.
Mijn normale Funjet heb ik een keer laten klokken op 240km/uur met een redelijke brute 4s setup, dus ze kunnen een hoop hebben.