Funjet ULTRA verkrijgbaar en al gevlogen!

hi ,

kan iemand me een goede setup aanraden voor de funjet?

ik wil fpv gaan vliegen dus het moet geen raket zijn maar iets mag het hebben .

ik zou hem niet te zwaar willen en lieft met een iets grotere schroef zodat hij wat minder lawaai maakt

iemand een voorstel? mag hk spul zijn...

bedankt

-kristof-

Qua vliegeigenschappen lijkt me een Funjet nu niet bepaald ideaal voor fpv.... (dan zijn er geschiktere delta's op de markt)

Qua vliegeigenschappen lijkt me een Funjet nu niet bepaald ideaal voor fpv.... (dan zijn er geschiktere delta's op de markt)

de funjet word blijkbaar toch veel genomen als 2de of 3de fpv vliegtuig ...

hij zou erg stabiel zijn en ook bij lage snelheden niet te snel "afkappen"...

-kristof-

hij zou erg stabiel zijn en ook bij lage snelheden niet te snel "afkappen"...

Mijn ervaring met Funjets is toch heel wat anders dan jij beschrijft....

Maar goed, anders kun je die vraag wellicht beter stellen in het FPV gedeelte.

Ben alvast reeds begonnen met de lanceer installatie voor een Funjet of electrozwever ...

Zéér waarschijnlijk ga ik mij ook zo een snel Funjetje maken...
Daar wegwerpen met de hand eerst en vooral gevaarlijk is bij modellen waar de prop vanachter staat en ik trouwens wegens beperkingen in de schouders het ook niet zelf kan, heb ik dit gemaakt .
Is wel nog niet volledig klaar . De elastiek voor de bungee is onderweg en het ontkoppelmechanisme moet ik nog maken.
Het gaat trouwens ook dienen om bijvoorbeeld de Cularis te lanceren 8)
Een hele constructie zullen jullie denken ! inderdaad , maar hij kan volledig gedemonteerd worden daar het uit PVC buis (doormeter 32 mm.) en toebehoren gemaakt is

HPIM4370.JPG

Laatst bewerkt:
Ik twijfel momenteel enorm, me funjet verkopen en investeren in FPV spullen (wat me mega aantrekt) of hem toch houden en afbouwen....

Back