genesis cat / proboat miss geico

Discussie in 'Speedboten' gestart door RIES123, 14 jul 2010.

1. RIES123

RIES123

Lid geworden:
    9 okt 2009
    ik zit toch te dneken om de genesis cat te kopen daarbij dat dit mijn eerste electro boot word. nu is deze aRTR met een Motor: 36-74Size 2075kv Watercooled Brushless Inrunner
    is dit een goede motor?
    de naam van de esc staat er niet bij maar dit is een 105A esc is dit genoeg ?

2. Leon325i

Leon325i

Lid geworden:
    18 feb 2010
    is beetje lastig te zeggen he.
    geen merk van het motortje alleen maar een maat en toeren per volt.

maar als ze het als setje verkopen zal dit best wel op elkaar zijn afgesteld (hoop ik ;))

Gr, Leon.

3. RIES123

RIES123

Lid geworden:
    9 okt 2009
    staat er idd ook niet bij het merk
    maar ik zla het zien ik ga hem bestellen en eventueel als ik er op uitgekeken ben kan ik nog us wat veranderen

4. focused

focused

Lid geworden:
    23 mrt 2006
    RTR is huilen met de pet op en altijd gaat het goedkope china setje eruit en een duurder setje erin tevens is de hardware van een dusdanige matige zachte kwaliteit aluminium.

Kwa romp vind ik de genesis het mooist en het meest lijken op een mystic.

Het is gewoon jammer dat de fabrikant de rompen niet los verkoopt en zo dat je zelf de hardware kunt kiezen en verder opbouwen.

5. RIES123

RIES123

Lid geworden:
    9 okt 2009
    heb idd het internet afgestruind naar een losse romp van de genesis maar helaas niks te vinden
    maar je raad me dus aan om de frabieks hardware er af te halen ?

6. focused

focused

Lid geworden:
    23 mrt 2006
    Nee, want dat kan nml niet .

RTR lijkt goedkoop en dat is het ook maar ook de materialen die gebruikt zijn dit, dus uiteindelijk zul je of met de gebreken en tekortkomingen moeten leven of alles voorzien van nieuwe componenten , roer, as , motor , regelaar servo etc. . Dus hoe serieus wil je in deze hobby stappen en uitgeven.

mvg
    Michiel

7. RIES123

RIES123

Lid geworden:
    9 okt 2009
    nou jah ik wil een leuk varend bootje met redelijke snelheid heel serieus wil ik dit niet aan pakken maar leuk voor erbij om af en toe is mee te showen.
    ik vaar namelijk zelf met FSR-V boten in de 3.5cc klasse ga volgende week ook naar het wereld kampioenschap dus da heeft prioriteit laat maar zeggen.
    maar wat schat jij in wat ik kwijt ben om van de genesis een leuke boot te maken ?

8. LNP

LNP

Lid geworden:
    29 feb 2008
  9. RIES123

RIES123

Lid geworden:
    9 okt 2009
  10. focused

focused

Lid geworden:
    23 mrt 2006
    Lucas , gooi je msn ff aan ,

Mmm misschien is het interessant om meerdere lege rompen naar NL te laten komen dus als iemand een nette overtuigende brief/mail kan sturen naar deze fabrikant en vraagt wat de prijzen zijn van een lege romp en eventueel of het ook zonder genesis design kan.

Laatst bewerkt: 16 jul 2010
  11. focused

focused

Lid geworden:
    23 mrt 2006
    Update ,
    Lucas en ik zijn al bezig menig chinese handelaar de kop gek te zeuren en uit te zoeken wie nu deze rompen maakt dus ff geduld.

12. RIES123

RIES123

Lid geworden:
    9 okt 2009
    dit is harstikke mooi !

zou heel leuk zijn als dit lukt. echter vind ik de genesis look wel mooi zijn hier ook decals van ?

gr Ries

13. RIES123

RIES123

Lid geworden:
    9 okt 2009
    het is dus echter wel mogelijk om alleen de romp hierheen te kunnen halen heb zelf ook een mail egstuurd naar die gasten van topwin.
    1 mail en direct antwoord. nu is de vraag wie wil er allemaal mee doen in deze deal ?

gr Ries

14. savage .26 picco

savage .26 picco Forum veteraan

Lid geworden:
    12 okt 2004
    Misschien handig om de prijs van een romp te vermelden ;)

Ik zit nog te twijfelen.... Een Genesis , Pursuit , of de nieuwe Traxxas Titan......

Gezien het water hier is een deep vee (de laatste 2) een betere keuze maar de Genesis ziet er wel strak uit..

15. focused

focused

Lid geworden:
    23 mrt 2006
    Vreemd , wij hebben er 4 in totaal gemaild maar op geen enkele een antwoord.

16. RIES123

RIES123

Lid geworden:
    9 okt 2009
    arny zhao had ik van china topwin

echter mailt hij wel dat de romp kaal te koop is maar bij de prijs lijst zijn nog steed sde onderdelen ook aangegeven deze koste 219 us dollars ik zal nog even mailen of msnnen met die gast want hij had ook zijn msn door gegeven aan mij

17. savage .26 picco

savage .26 picco Forum veteraan

Lid geworden:
    12 okt 2004
    Hmmzzz .... De prijs die HK ook hanteert dus voor een RTR...

18. focused

focused

Lid geworden:
    23 mrt 2006
    Een reƫele prijs zou zijn rond de 55 a 60 dollar voor zo`n rompje bij afname van een stuk of 5 als ie er meer dan 100 dollar voor vraagt heb ik al geen interesse meer daar ik nu zelf een veel betere romp met meer potentie van Andreas Schink Jolly 110cm voor 100 euro in de verkoop heb als je alle hardware berekend en van de totaalprijs afhaalt.

19. RIES123

RIES123

Lid geworden:
    9 okt 2009
    jullie lezen ook niet wat ik heb gezegd..

bij de prijslijst stonden dus ook alle onderdelen dus het was ook de prijs van een ARTR model

20. focused

focused

Lid geworden:
    23 mrt 2006
    Ik heb t goed gelezen , ik ging alleen verder met wat de prijs zou kunnen zijn zonder die rommel.

Deel Deze Pagina