Gezocht: Piloot ma 25ste en di 26ste

• Topicstarter Topicstarter niels1900
  • Startdatum Startdatum
Zo zie je maar weer dat er nog veel mogelijk is. Mensen denken tegenwoordig veel te snel dat iets niet meer mogelijk is om iets in de lucht te krijgen.
Velen vergeten dan ook dat tegenwoordig de meeste toestellen gewoon dik vet over powerd zijn,Wat helaas niet eens nodig is. Een kist gewoon schaal vliegen is toch nog het mooist om in de lucht te zien,

Heren van Harte met jullie project

Beeld!

Dag mensen,

En we hebben nu ook beeld van de wedstrijd:

NzQyzU1rAx8[/media] - Air Cargo Challenge Minor Aviation HvA 2009-2010 1_2

vanaf 2:12 is ons model te zien, (op 4:32 sneuvelt er alleen slechts een propje), en de crash op het eind was verholpen met wat duckttape om het staart deel te wikkelen waardoor het weer stijf werd.
Hieronder nog 2 andere filmpjes van de andere deelnemers:
U6LaWtEWR4c[/media] - Air Cargo Challenge Minor Aviation HvA 2009-2010 2_2
[FONT=&quot]pKTGjQKM6N0[/media] - Air Cargo Challenge Minor Aviation HvA Looping[/FONT] hier wordt gefilmd vanuit het winnende vliegtuig
Voor meer beeld materiaal kan gezocht worden met trefwoorden als, aviation; minor; design uild and fly; air cargo challenge
Er zullen nog wel meer filmpjes online komen in de loop van de week;)

Groet, niels

Laatst bewerkt door een moderator:
ik wil toch even kwijt dat ik het erg stoer vind van aldert dat hij het er voor over heeft om vanuit assen naar almere te gaan om een club te helpen met het schoolproject .
en gefeliciteerd met het project want ik vind het errug leuk om te zien waar jullie mee bezig zijn
zeker als je de filmpjes bekijk welke modellen er toch vliegen

machtig project

succes verder.

en Aldert mijn petje af voor je inzet

gr Albert net effe anders ( aldert albert):-D

schitterend

@Aldert.

Mooi man, dit draadje doorgenomen te hebben en de flimpjes te hebben gezien heb ik het idee dat de ware pioniersgeest weer behoorlijk aangewakerd is.
Niels met z'n schoolmaatjes en docent met de theoretische achtergrond en jij als zeer bereidwillige en zeer bekwame piloot zag ik aan dat kissie toen ik in het filmpje in de lucht zag hangen.
Dat moet een behoorlijk gevecht zijn geweest met dat vlieggewicht, hei moi doan man.

:music:

Groet Ger.

Back