USS Missouri (Big Mo)
the floating drydock heeft inderdaad een behoorlijke puinhoop op hun website, en ik spreek engels dagelijks. (mensen hier in canada doen dat bijna allemaal behalve die paar in Quebec) er is een Morskaya collection uit rusland met wat tekeningen en er zijn een paar bronnen.. er is ook een kerel met de naam "george Goff" en hij heeft ook tekeningen die betaalbaar zijn maar eruitzien alsof een 3jarige ze heeft getekend zonder lineaal. (eigen ervaring)
ik zal later vandaag even op mijn harde schijf gaan zoeken voor de tekeningen die ik heb.
>> er is een Morskaya collection "special" on the iowa class, er staan een aantal overzicht en technische tekeningen in en een hoop foto's van iowa classe schepen tijdens hun active loopbaan.
interessant boekje zelfs als je zoals ik geen russisch spreekt/leest.
als je interesse hebt in een model dan is er een firma in australie en een in Califirnie die een 1/144 romp of bouwdoos hebben.. deze zijn echter meer bedoeld voor RC warship Combat.
mijn Iowa (aka "the big stick") is 185 cm lang en weegt ongeveer 20 kilo
Krijn
Rob.
ik heb het eens bekeken The Floating Drydock, maar ik snap er geen hout van.
de site staat vol van de bestelnummers.
Ik heb ook al een mailtje gestuurt en krijg een heel vaag mailtje terug.
ik vraag me dan ook af ,zijn de tekeningen daar compleet te bestellen of zijn dat delen van een scheepsplan.
Gemiddelde prijs is van 20 dollar ,,maar als ik bv de USS Arizona uit 45 zou willen bouwen ,kost dat mij een hoop knaken..als ze appart zijn.
Mijn engels is in een vreselijke staat ,dus probeer wel contact te leggen ,maar blijkbaar snappen ze niets van wat ik vraag.
Martin
the floating drydock heeft inderdaad een behoorlijke puinhoop op hun website, en ik spreek engels dagelijks. (mensen hier in canada doen dat bijna allemaal behalve die paar in Quebec) er is een Morskaya collection uit rusland met wat tekeningen en er zijn een paar bronnen.. er is ook een kerel met de naam "george Goff" en hij heeft ook tekeningen die betaalbaar zijn maar eruitzien alsof een 3jarige ze heeft getekend zonder lineaal. (eigen ervaring)
ik zal later vandaag even op mijn harde schijf gaan zoeken voor de tekeningen die ik heb.
>> er is een Morskaya collection "special" on the iowa class, er staan een aantal overzicht en technische tekeningen in en een hoop foto's van iowa classe schepen tijdens hun active loopbaan.
interessant boekje zelfs als je zoals ik geen russisch spreekt/leest.
als je interesse hebt in een model dan is er een firma in australie en een in Califirnie die een 1/144 romp of bouwdoos hebben.. deze zijn echter meer bedoeld voor RC warship Combat.
mijn Iowa (aka "the big stick") is 185 cm lang en weegt ongeveer 20 kilo
Krijn
Laatst bewerkt: