Het beste wat je kunt doen om een stevige bash auto te fixen met de grootte van een 1/10 is een -goede- 1/8 buggy kopen en daar een andere body over gooien. Allerhande bodys zijn geschikt en je kan er een rally auto tot een truck van maken. Een 1/8 buggy is net zo groot als een 1/10 stadium truck, of shortcourse truck. Dit is gewoon de beste manier als je het goed doet geld geen enorm grote rol speelt en het niet ready to run hoeft te zijn. Al het andere wat er misschien te overwegen valt is hoe dan ook minder stevig. Slash is volgens een RTR die nog wel wat kan hebben paar druppels aankan en waar op iedere straathoek wisselstukken voor de vinden zijn. Maar zeker wel stuk te krijgen en er valt misschien wel wat op aan te merken (er zijn een hoop autos die STUKKEN steviger en beter zijn) Maar heus niet echt wat mis mee. Echter als je broer weet dat hij in de hobby wil blijven en een auto wil waar hij lang mee kan en niet op uitgekeken raakt waarschijnlijk geen goede keuze. Grts
@ wondertiger: Dat vind ik vreemd dat je zoiets zegt,stel dat de auto onverwoestbaar is,dan nog kan je altijd goede upgrade parts maken die zowel even sterk of sterker zijn dan het origineel en ook voor de "show". Een beetje bling onder de kap geeft toch ook weer net dat ietsje meer dus waarom zou er daar geen markt voor zijn? Er zijn er genoeg die hun auto kost wat kost willen "tunen" om uit te pakken,ook al is de auto op zich goed genoeg. Velen maken er ook een spelletje van om de auto zo min mogelijk origineel te houden en alles maar dan ook alles te vervangen door aluminium en carbon. Al is het voor op de kast,zoiets heb ik trouwens ook willen doen met mijn xray m18pro. Er staat er zo eentje te koop op marktplaats,ziet er echt lekker uit
Het is een populair model, dus voor hop-up merken loont het meer om onderdelen te maken ervoor. Daarnaast lijkt het erop dat de auto die toch op zeker hoogte ook wel nodig heeft. De auto is verre van onverwoestbaar en zelfs met iedere upgrade die er te krijgen is zijn er betere en sterkere autos (zonder er ook maar een upgrade op te zetten)
Dat is ook een beetje het punt dat ik wil hebben. Vergelijkingsmateriaal zijn de xray m18 pro en de hpi micro rs4. De micro rs4 moet je volledig upgraden wil je deze qua rijgedrag vergelijken met een originele m18.Maar de m18 is dan ook weer volledig te upgraden,ook al is dat niet echt nodig.
Omdat hij iets klein wilt hij wilt niet iets groot :d Maar ook omdat voor traxxas volle garantie op elektronica en je kan bijna bij alle winkels parts krijge en het is goedkoop ? dus waarom dan geen traxxas en bryam heb dit weekend voor ALLER eerste keer iets gebroke op men mt4 een klein plastikje aan de stuurstang maar ik vind nergens het part :d ik maakte een klein foutje toen ik sprongetje maakte :d
@Motorsports Je had me toch op je negeer lijst staan? Zet me daar weer lekker op ben ik meteen weer van je af (werd weer eens tijd)
Week of 1-2... maar omdat de onderdelen redelijk goedkoop zijn heb ik een voorraadje gekocht. Als er iets kapot gaat dan heb ik het op voorraad.