gopro 3+ black edition aanbieding

Gisteren een nieuwe GoPro black 3+ gekregen :-) De oude deed heel vreemd door af en toe na een seconden of 10 te stoppen met filmen ( met 4 verschillende sd kaartjes). Na ontvangst bij de winkel had ik de volgende dag de nieuwe al in huis :-) top service.

Laatst bewerkt:
Net een voorstel ontvangen van GoPro, bij inleveren van mijn defecte camera korting op de goprowebshop silver3+ of Black3+ edition.. ( incl. sim kaart ..)

alleen hoeveel korting weet je pas als deze aangekomen is... mhmmm... webshop is al veel te duur..

Net een voorstel ontvangen van GoPro, bij inleveren van mijn defecte camera korting op de goprowebshop silver3+ of Black3+ edition.. ( incl. sim kaart ..)

alleen hoeveel korting weet je pas als deze aangekomen is... mhmmm... webshop is al veel te duur..

Meestal is het bedrag dat je als korting krijgt, het resterende tegoed op de simkaart. Dan ligt het er natuurlijk ook aan of je abbo hebt of prepaid. Ik stream full hd met 4g vanaf de gopro naar m'n fpv bril, dus heb daar maar een abbo voor genomen.

Uiteindelijk na versturen van diverse info het voorstel ontvangen.. 40% korting op aanschaf van een nieuwe Hero3+ Silver of Black edition.. dus 270 euro voor een 3+ Black...
Op zich niet eens een slecht aanbod..

Die komt ook 1080p met 120fps en 4k met 30fps als de geruchten waar zijn :p

Zomer 1014 en er word gesuggereerd eind juni

Yups...voor zover ik begreep krijgt de nieuwe Go Pro 4 BE een Ambarella A9 chipset! Inderdaad 1080p op 120fps en 4K op 30fps.....voor zover ik weet zijn de geruchten ook waar en dat in combinatie met de dalende prijs van de Go Pro 3 zou het zomaar kunnen dat ze de voorraden aan het afbouwen zijn.

Mooi even wachten dus op de 4!! 1080P op 120fps is wel heel erg leuk!!

Back