Hoi Arjan,
Ik vat je commentaar zeker niet negatief op!
Wat ik bedoelde is dat de kist inderdaad erg zwaar was voor elektro, maar dat is opzich niet zo erg.
Ik maak sommige delen nu iets breder, denk hierbij dan aan wat meer vlees tussen de raampjes en de verlichtings-uitsparingen in de zijkant. Ook het motorschot zal wat lichter worden, dan kan het lood achterin eraf.
Ik ga kijken hoe het e.e.a. uitkomt, het idee is om wel de look van de Taxi aan te houden in ieder geval.
De kans dat het een complete herbouw word sluit ik zeker niet uit.
Dat mijn vliegtechniek in twijfel word getrokken vind ik ook niet heel erg hoor.
Van jouw kan ik het zeker hebben en een hoop moet ik gewoon nog leren
Kwestie van vallen en opstaan (ook al doet het soms een beetje pijn)
Nou ja, in mijn geval kan dat best handig zijn hoor
Ik vat je commentaar zeker niet negatief op!
Wat ik bedoelde is dat de kist inderdaad erg zwaar was voor elektro, maar dat is opzich niet zo erg.
Ik maak sommige delen nu iets breder, denk hierbij dan aan wat meer vlees tussen de raampjes en de verlichtings-uitsparingen in de zijkant. Ook het motorschot zal wat lichter worden, dan kan het lood achterin eraf.
Ik ga kijken hoe het e.e.a. uitkomt, het idee is om wel de look van de Taxi aan te houden in ieder geval.
De kans dat het een complete herbouw word sluit ik zeker niet uit.
Dat mijn vliegtechniek in twijfel word getrokken vind ik ook niet heel erg hoor.
Van jouw kan ik het zeker hebben en een hoop moet ik gewoon nog leren

Kwestie van vallen en opstaan (ook al doet het soms een beetje pijn)
Een vliegtuig moet gebouwd worden om te vliegen, niet om te crashen.
Nou ja, in mijn geval kan dat best handig zijn hoor

Laatst bewerkt: