Bij het afdrukken van een PDF kan je bij de opties aangeven dat de afdruk als poster afgedrukt moet worden. Dan wordt hij automatisch over meerdere pagina's verdeeld. Je kan nog aangeven of er snijranden bij moeten en hoeveel overlap je wil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik begreep dat er geen plan is dat je met A4's kan maken, enkel een groot plan (A1?) dat je mss in het copycenter moet laten afdrukken. de ribben stonden wel op een A4 blad.
Je hebt 2 meter nodig, dat kost je ongeveer 20 euro. Daar heb je jaren plezier van.....En ik vind Oracavor best duur, is er een goedkoper alternatief?
Ik heb ook meerdere goede verhalen over het folie van hobbyking gehoord, maar al met al weet ik niet of ik dan veel goedkoper uit zal zijn, als ik een groepsinkoop ga doen ben ik zeker goedkoper uit, maar dan moet ik nog een beste tijd wachten.
Ik heb besloten om met dit project te beginnen om iets te doen te hebben deze vakantie
Maargoed, het word sowieso nog een weekje wachten, ik woon namelijk niet bepaald in de buurt van Kampen, waar het hout toch het goedkoopst is wat ik kon vinden.
en dat in even veel zinnenjij moet wel een nederlander zijn
![]()