GS XUT Truggy

• Topicstarter Topicstarter alfaracer
  • Startdatum Startdatum
Weer wat foto's van mijn XUT,

xut016resize.jpg

Uit de "Team kit" de verbeterde rear suspension holder. Dikker en beter alluminium als in de RTR versie.

xut018resize.jpg

De achterkant, ultra shocktower en dikke alluminium arm holder. De swaybar is een extended met een dikte van 2,8mm.

xut003resize.jpg

Bijna compleet....

xut011resize.jpg

Nova rosi back pressure cooler en de sirio 2057 uitlaat.

xut023resize.jpg

Vandaag ontvangen, de 16mm Big Bore vering uit de Advanced serie.

even een oud topic boven halen:D
Maar ik zoek een kickstarter (die van mij werkt niet meer goed, het heeft te maken met de one-way kogellager die doet het niet meer goed.)
En aangezien Amainhobbies geen GS racing meer verkoopt zou ik niet weten waar een kickstarter te kopen.
Dus bij deze, weet iemand waar ik dat kan doen dan hoor ik dat graag.

Lennart

Ik neem aan dat hij een pullstarter bedoelt, neem eens contact op met een gs leverancier in nederland RC shop roal bijvoorbeeld de moeten daar vast wel aan kunnen komen.

Naar mijn weten is de pullstarter van de .21 motor hetzelfde als de .25 motor

GS-89005 = Pull starter front set
GS-89007 = Pull starter rear set
GS-89008A = Rear cover seat
GS-89012A = One-way bearing

Messchien kan je er wat mee !

Het is voor mij ook weer een tijdje geleden dat ik met de XUT gereden heb, ben eerst bezig geweest met de 1:1 auto :). Van het weekend de xut messchien weer eens van onder het stof halen :)

Ik neem aan dat hij een pullstarter bedoelt, neem eens contact op met een gs leverancier in nederland RC shop roal bijvoorbeeld de moeten daar vast wel aan kunnen komen.

Naar mijn weten is de pullstarter van de .21 motor hetzelfde als de .25 motor

GS-89005 = Pull starter front set
GS-89007 = Pull starter rear set
GS-89008A = Rear cover seat
GS-89012A = One-way bearing

Messchien kan je er wat mee !

Het is voor mij ook weer een tijdje geleden dat ik met de XUT gereden heb, ben eerst bezig geweest met de 1:1 auto :). Van het weekend de xut messchien weer eens van onder het stof halen :)

Ahh dank je wel. Tja de mijne staat ook alweer een tijdje stil.
Alleen pullstarter front set en rear set, beetje vreemd.
Ik ben nu druk bezig met supermotard racen. Dus vandaar de kickstarter Bart wahahaha

Lennart

Ik romulco modelbouw even een mailtje sturen als ik jou was.

Die leveren alles supper snel aan je.

Een eenweg lager helemaal uit amerika laten komen lijkt me beetje zonde van je tijd.

Een andere optie waar je wellicht meer aan hebt op de lange termijn. Motor uit mekaar halen en de pin op de krukas afslijpen. Dan een force engines dekseltje er op en je motortje is startbox klaar.

Als je buiten het eenweglager nog onderdelen nodig hebt. Ik heb hier nog een oude versleten GS 25MT liggen. Dus dan roep je maar.

Kijk nou, een heel topic over me nieuwe speeltje.
Heb hem al vanaf half dec maar vanaf de dag dat ik hem ging halen is het niets anders dan sneeuw en kou.
Dus het is nog maar wachten tot het beter weer word.
Weet nu iig waar ik met mijn ervaringen en vragen terecht kan.

Back