Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heel mooi.![]()
Tja die hebben toch al niet zoveel ruimte rond die kanonsMooi gedaanInderdaad, veel rustiger en de kanonniers zullen ook blij zijn meer ruimte
![]()
Dank je JaapPrachtig gemaakt allemaal, wordt een heel mooi model.![]()
Jaap
Dat is zo Peter, het word aal een behoorlijke jongen zo en met draaien is het al goed uitkijken zonder de boegsprietEen wijs besluit om dit later te monteren Koos, het is redelijk kwetsbaar.
Dank voor de duimpjes Jaap
Deze kon ik nog niet Koos, wel de vlaggenstok
Ay, die auto correctie begrijpt ook geen bal van de scheepvaartDeze kon ik nog niet Koos, wel de vlaggenstok![]()
Vind ik eigenlijk ook Jaap, maar bedankt weer voor je complimentPrachtige fokkemast geworden.![]()
Jaap
Dank je PeterMooi gedaan Koos.![]()
Dank voor het compliment Dave, tja er zijn er indertijd best wel veel verkocht maar volgens mij maar weinig afgebouwd, maar goed als het aan mij ligt dan komt deze best wel een keer af hoorHoi Koos, echt indrukwekkend vind ik jouw bouw van de Sovereign of the Seas ! De eerste keer dat ik daarvan een model zag was op de modelbouwdag in 2019 op de Bataviawerf. Rob Groene was die toen aan 't bouwen.
Je was er weer snel bij Jaap