Jaap Smith
Vriend van modelbouwforum.nl
Dank je wel.
Vriendelijke groet,
Jaap
Vriendelijke groet,
Jaap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Graag gedaan JaapDank je wel. Jaap
Nou Jaap, je had gelijk hoor het is inderdaad gelukt na een paar dagen friemelen zijn de kettingen gereed en de rusten gebeitst en voorzien van de naalden:Dat zal nog een heel gepriegel worden. Maar ik denk dat het jou wel gaat lukken, gezien het al eerder behaalde resultaat.![]()
Dank voor de complimenten Piet, en wat je vraag betreft helaas Baillien is op dinsdag geslotenGaat lekker Koos, ziet er allemaal top uitNog iets leuks gekocht dinsdag bij Baillien, of alleen de lijm ?
Bedankt voor het compliment Peter, altijd weer blij als zoiets allemaal weer recht erin staat en de ring pastMooi werk rondom de marsen Koos. Een hele assemblage om al die verticale stukjes goed te krijgen maar het is je gelukt.
Ik moet wel zeggen dat het met de verhuizing van Den Bosch naar Oisterwijk allemaal een stuk vriendelijker is geworden daar, volgens mij runt de zoon nu de tokoBallien is een fantastische zaak! Toemen daar en tegen….daar bestel ik nooit meer wat.
Bedankt JaapZiet er weer geweldig uit.![]()
Dank je Tim, leuk om weer eens van je te horenMooi geworden
De gaten zijn ook bij mij iets groter geboord Hans, want ik doe er ook eerst de draad door en dan de nagel erinInderdaad weer een mooie update Koos!
Tijdens het tuigen had ik nogal last van korvijnagels en te nauw geboorde gaten. Toen er bv een draad van 0.3 bij kwam paste de nagel er niet in.
Althans zoals ik het deed om eerst de draad er in te steken en de nagel er ook nog te willen inpassen. In een vroeg stadia zal je dus de nagel in een ruimer gat moeten zetten. Achteraf viel het me niet mee om op de onmogelijkste plekken de gaten groter te maken.
Maar misschien kies je voor de echte methode om je draad in 1 keer op de nagel te beleggen dan is er natuurlijk geen probleem.